// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸

استودیو جدید ایکس باکس چند تن از اعضای استودیوهای ناتی داگ و بانجی را استخدام می‌کند

درل گالاهار ازطریق حساب کاربری لینکدین خود اعلام کرده است که ۱۶ تن از بازیسازان مطرح استودیوهای مختلف از جمله ناتی داگ و بانجی، به استودیو The Initiative ملحق شده‌اند.

استودیو The Initiative از زمان تاسیس خود تابه‌امروز سعی کرده با جذب اعضای سایر استودیوهای بازی‌سازی، یک تیم کامل، گسترده‌تر و حرفه‌ای را تشکیل دهد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات رسمی از بازی جدید آن‌ها منتشر نشده و کاربران بیش‌ازپیش مشتاق هستند تا محصول در دست توسعه استودیو The Initiative را مشاهده کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، درل گالاهار، رئیس استودیو The Initiative، در حساب کاربری لینکدین خود نام ۱۶ نفر بازیساز را آورده است که به‌تازگی به این استودیو ملحق شده‌اند. در میان اسامی ذکر شده، شاهد افرادی هستیم که در گذشته برای ناتی داگ، کریستال داینامیکس، ریسپاون اینترتینمنت و بانجی مشغول به کار بوده‌اند. 

از میان این اشخاص می‌توان به رمی لاکوست، کارگردان Shadow of the Tomb Raider و همچنین Marvel's Avengers اشاره کرد که روی تعداد بسیاری از دیگر بازی‌های کریستال داینامیکس هم مشغول به کار بوده است. کریستین تامسون، نویسنده ارشد Destiny 2 و Star Terk Online، هم دیگر عضوی است که از استودیو بانجی به The Initiative پیوسته است. دراین‌میان بد نیست به توییت اخیر درو مورای، کارگردان هنری The Initiative، هم اشاره‌ای داشته باشیم. 

او اعلام کرده که در جریان سؤال و جواب اخیر، سؤال‌های متعددی حول «درحال ساخت چه بازی هستید؟»، «چه نوع بازی‌ای است؟»، «چه زمانی عرضه می‌شود؟» و موارد مشابه پرسیده شده است و نمی‌تواند به آن‌ها جواب دهد و اطلاعات مورد نظر را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران باید منتظر بمانند تا زمان مناسب برای این کار فرا رسد. نظیر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیر اخبار حول استودیو The Initiative هم می‌توان به احتمال ساخته شدن بازی این استودیو با موتور آنریل انجین 4 خبر داد.

توییت درو مورای در مورد سوالات کاربران با محوریت استودیو The Initiative


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده