// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

مایکروسافت به خاطر امیدوار شدن اشتباه طرفدارها به دیدن دو بازی Perfect Dark و فیبل عذرخواهی کرد

باتوجه‌به پیدا شدن دو اکانت پرایوت در توئیتر که به بازی‌های «پرفکت دارک» و «فیبل» ارتباط داشتند، عده‌ای به‌شدت به دیدن نسخه‌ی جدید آن‌ها امیدوار شدند. ولی یکی از این اکانت‌ها غیررسمی و دیگری قدیمی بوده است.

آرون گرینبرگ، رئیس تیم تبلیغات برند ایکس باکس به پیدا شدن دو اکانت Fable@ و PerfectDarkGame@ توسط طرفدارها واکنش نشان داد. دو اکانتی که باعث شدند عده‌ای با اطمینان بگویند مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی دیجیتالی چند هفته‌ی بعد، به‌صورت کامل از بازی‌های جدید هر دو سری محبوب «فیبل» و «پرفکت دارک» رونمایی می‌کند. در ابتدا این تام وارن بود که در توئیتر خبر پیدا کردن این اکانت‌ها داد؛ اکانت‌هایی که به‌گفته‌ی او یکی از آن‌ها حدودا سه ماه قبل و دیگری همین ماه ثبت شده بود.

تازه شواهد بیشتری هم وجود داشتند. چون یکی از اکانت‌ها با یک ایمیل مایکروسافت ایجاد شده بود و دیگری نیز توسط یکی از کارمندهای همین شرکت دنبال شد. ولی رئیس بخش تبلیغاتی برند ایکس‌باکس در واکنش به توئیت‌های طرفدارها نوشت:

می‌دانم که همگی برای شنیدن این اخبار هیجان‌زده هستید، ولی از بالا بردن سطح امیدواری شما عذرخواهی می‌کنم. چنین اکانت‌هایی سال‌ها غیرفعال بوده‌اند و صرفا وجود دارند تا امکان حضور مجدد آی‌پی‌های ما در شبکه‌های اجتماعی از بین نرود.

هر دو اکانت مورد بحث با نام نمایشی Placeholder دیده می‌شدند و هر دو نیز در حالت Private قرار داشتند. به همین خاطر طرفدارها نمی‌توانستند وجود ارتباط بین آن‌ها را به‌سادگی انگار کنند.

Fable

در همین حین صاحب اکانت پیداشده برای بازی Perfect Dark هم آن را از حالت خصوصی درآورد و نامش را تغییر داد. وی اعلام کرد که صرفا یکی از طرفدارهای این مجموعه بازی است و پس از دیدن اکانتی این‌چنین برای بازی Fable، تصمیم گرفت صفحه‌ای مشابه آن بسازد. او نیز با عذرخواهی از طرفدارها گفت که از دنبال شدن توسط کن لاب متعجب شده است. در حقیقت خود او هم فکر کرد دنبال شدن توسط این کارمند مایکروسافت هم‌معنی با آن است که ردموندی‌ها به‌زودی «پرفکت دارک» جدید را نشان طرفدارها می‌دهند.

عده‌ای همچنان می‌گویند که برخلاف گفته‌ی گرینبرگ، اکانت Fable@ جدید است و عمری چندین و چند ساله ندارد. پس شاید نباید به هیچ خبری اعتنا کرد و حداقل یک «فیبل» تازه در رویداد ماه ژوئیه ایکس باکس سری ایکس حضور به هم می‌رساند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده