نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰

حضور پنگوئن با بازی کالین فارل در اولین تریلر فیلم The Batman تایید شد

سرانجام رسما تایید شد که شخصیت پنگوئن در اولین تریلر فیلم The Batman حضور داشته است تا شاهد یک گریم بی سابقه برای کالین فارل باشیم.

در حاشیه رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که اولین تریلر رسمی فیلم The Batman (بتمن) منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. علاوه‌بر حضور بروس وین و بتمن، در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های دیگری مثل جیمز گوردون، سلینا کایل و ریدلر بودیم و در میان آن، شخصیت دیگری در اولین تریلر فیلم بتمن نیز حضور داشت که نظر بسیاری را جلب کرده بود. درواقع بسیاری در ابتدا تصور کردند که ریچارد کیند نیز قرار است در قسمت جدید فیلم Batman حضور داشته باشد، اما در طول تریلر این شخصیت دارای دیالوگ نیز بود که صدای آن شباهت زیادی به کالین فارل داشت که درواقع می‌دانستیم او نقش شخصیت اسوالد کابلپات ملقب به پنگوئن را در این فیلم بر عهده دارد.

حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت پنگوئن در اولین تریلر فیلم The Batman رسما تایید شده است. اگرچه بسیاری از همان بامداد روز یکشنبه اعتقاد داشتند که این شخصیت درواقع همان پنگوئن است، اما شخص رسمی این موضوع را تایید نکرده بود. حالا برادران وارنر این موضوع را رسما تایید کرده است. مایکل مارینو، از تیم گریم فیلم Batman در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که شخصیت پنگوئن در این تریلر حضور داشته است که شاهد گریم سنگین کالین فارل هستیم. درواقع مارینو وظیفه بخش گریم با پروتز را بر عهده دارد و صورت پنگوئن با این تکنیک طراحی و انجام شده است.

کالین فارل

اگر اولین تیزر تریلر فیلم The Batman را دوباره مرور کنید، پنگوئن را در سه صحنه مشاهده خواهید کرد و با اینکه حضور کوتاهی در این تریلر ۲ دقیقه‌ای دارد، اما به خوبی حجم بالای گریم و تغییر ظاهر فارل در این تصاویر قابل مشاهده است. در صحنه اول او در زیر باران قابل مشاهده است که ظاهرا از چیزی عصبانی است. در صحنه دوم که کوتاه‌تر است، پنگوئن و نیروهایش در حال تیراندازی هستند که ظاهرا با صحنه اول در ارتباط است و البته هنوز مشخص نیست او با بتمن درگیر است یا با یک گروه دیگر. درنهایت در صحنه سوم، پنگوئن دارای دیالوگ است و سوار بر ماشین دیده می‌شود و با‌توجه‌به دیالوگ، ظاهرا در حال فرار از دست بتمن است که در آینه ظاهرا در حال تماشای بت‌موبیل است که او را تعقیب می‌کند.

اگر تا این صحنه حضور پنگوئن را تشخیص نداده بودید، قطعا می‌توانید با صدای فارل متوجه شوید که اسوالد در تریلر با این گریم تحسین برانگیز حضور داشته است. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است. همچنین در خبری دیگر، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بتمن قرار است از اوایل ماه سپتامبر (شهریور) از سر گرفته شود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده