نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

اولین تصاویر و پوستر سریال The Haunting of Bly Manor منتشر شد؛ انتشار در پاییز امسال

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تصاویر و پوستر رسمی سریال The Haunting of Bly Manor را منتشر کرد. این سریال در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و پوستر رسمی سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) که درواقع فصل دوم سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) است، منتشر شده است. شبکه نتفلیکس امروز اولین پوستر رسمی این سریال ترسناک و مورد انتظار را منتشر کرد که در آن شاهد حضور زنی در آب هستیم که عمارت بلای نیز در پوستر قابل مشاهده است. همچنین نتفلیکس تایید کرد که سریال The Haunting of Bly Manor در پاییز امسال منتشر خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال The Haunting of Bly Manor

علاوه‌بر این، نتفلیکس و امبلین، سازنده سریال، اولین تصاویر رسمی سریال The Haunting of Bly Manor را نیز منتشر کرده‌اند که در این تصاویر شاهد حضور بیشتر بازیگران اصلی سریال هستیم که بخشی از این بازیگران در سریال The Haunting of Hill House نیز حضور داشته‌اند و در این سریال نقش متفاوتی را بر عهده دارند. شما در ادامه این تصاویر را نیز می‌توانید مشاهده کنید:

تنیا میلر در سریال The Haunting of Bly Manor

هنری توماس در سریال The Haunting of Bly Manor

ویکتوریا پدرتی و الیور جکسون-کوهن، هنری توماس، کاترین پارکر، تنیا میلر، راحول کولی، کیت سیگل، بنجامین ایوان اینزورث، املی اسمیت و املی ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Haunting of Bly Manor حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor از رمان The Turn of The Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) اثر هنری جیمز، الهام گرفته شده که این رمان ترسناک، روانشناختی و گوتیک داستان دو کودک را روایت می‌کند که در عمارتی در بیرون از شهر به سرپرستی یک معلم جوان زندگی می‌کنند. 

مایک فلنگن که وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و حتی کارگردانی سریال The Haunting of Hill House را بر عهده داشته، برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor نیز بازگشته است. همچنین فلنگن در همکاری دیگر خود با نتفلیکس در حال ساخت سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال مدتی پیش آغاز شد.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده