نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۴

مراحل تولید سریال Midnight Mass، اثر جدید مایک فلنگن آغاز شد

پس از اینکه در ماه اسفند ویروس کرونا باعث توقف تولید سریال Midnight Mass شده بود، حالا مایک فلنگن از شروع تولید اثر جدیدش برای شبکه نتفلیکس خبر داده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) پیش از آنکه اصلا جلوی دوربین برود، متوقف شود. این سریال ترسناک قرار بود اثر جدید مایک فلنگن، خالق سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل)، باشد که برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال ترسناک آغاز شده است. مایک فلنگن اخیرا تصویری را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که این تصویر به شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Midnight Mass خبر می‌دهد و درواقع این تصویر روز اول تولید و کلاکت فیلم‌برداری را نشان می‌دهد:

کلاکت فیلمبرداری اولین روز تولید سریال ترسناک Midnight Mass

سریال Midnight Mass داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوان، باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیز و نشانه‌های ترسناکی مواجه می‌شوند. مایک فلنگن که پیش از این با نتفلیکس برای ساخت سریال The Haunting of Hill House همکاری داشته، وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد که این سریال ترسناک قرار است در ۷ قسمت تولید و منتشر شود. مراحل تولید سریال Midnight Mass در شهر ونکوور در کشور کانادا انجام می‌شود و فلنگن وظیفه کارگردانی تمامی هفت قسمت این سریال ترسناک را بر عهده دارد.

رابرت لانگ‌استریت، آنابت گیش، هنری توماس، مایکل توروکو، سامانتا اسلوین، راهول ابوری، کریستال بلنت، مت بیدل، الکس اسوئی، راهول کولی، کریستین لمن، ایگبی رینی، زک گیلفورد، کیت سیگل، همیش لینکلیتر و آنارا شپرد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Midnight Mass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال بخشی از قرارداد چندجانبه شبکه نتفلیکس با فلنگن و استودیو Intrepid Pictures است.

علاوه‌بر سریال Midnight Mass، فلنگن وظیفه ساخت سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) که درواقع فصل دوم سریال The Haunting of Hill House، را نیز بر عهده داشته است که تولید این سریال در اسفند گذشته به پایان رسید و انتظار می‌رود فصل دوم این سریال ترسناک در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده