نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

هنری توماس نیز در سریال The Haunting of Bly Manor باز خواهد گشت

شبکه نتفلیکس از بازگشت هنری توماس، دیگر بازیگر سریال The Haunting of Hill House، در سریال The Haunting of Bly Manor خبر داده است.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری از سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل) در سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه بلای مینور) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، هنری توماس، بازیگر هیو کرین جوان در سریال The Haunting of Hill House، پس از توافق با شبکه نتفلیکس قرار است در دنباله این سریال آنتولوژی نیز بازگردد. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۴۷ ساله در سریال The Haunting of Bly Manor منتشر نشده است. علاوه‌بر توماس، پیش از این بازگشت ویکتوریا پدرتی و الیور جکسون-کوهن، نیز در این سریال تایید و اعلام شده بود که پدرتی قرار است دنی و جکسون-کوهن قرار است پیتر را در فصل دوم این سریال ترسناک بازی کنند. 

برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor از رمان The Turn of The Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) اثر هنری جیمز، الهام گرفته شده که این رمان ترسناک، روانشناختی و گوتیک داستان دو کودک را روایت می‌کند که در عمارتی در بیرون از شهر به سرپرستی یک معلم جوان زندگی می‌کنند. مایک فلناگان که وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه و حتی کارگردانی سریال The Haunting of Hill House را بر عهده داشته، برای ساخت سریال The Haunting of Bly Manor نیز بازگشته است. او مدتی پیش کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) را نیز بر عهده داشته بود که این فیلم قرار است امسال اکران شود. علاوه‌بر این، فلناگان در همکاری دوباره با شبکه Netflix وظیفه ساخت سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) را نیز بر عهده گرفته است

هنری توماس اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Stargirl (استارگرل) حضور دارد که او نقش شخصیتی به‌نام دکتر چارلز مک‌نایدر ملقب به دکتر مید-نایت را در این سریال بر عهده دارد. سریال Stargirl قرار است در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود. پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Haunting of Bly Manor آغاز و در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن از شبکه نت فلیکس باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده