نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

ویروس کرونا باعث توقف تولید سریال Midnight Mass شد

مایک فلنگن با انتشار توییت جدیدی از توقف تولید همه‌ی تولیدات نتفلیکس از جمله سریال ترسناک Midnight Mass به‌دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

پس از اینکه شبکه‌های ABC و وارنر مدیا از توقف تولید تعداد زیادی از سریال‌هایشان خبر دادند، حال مایک فلنگن، خالق سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل)، با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که تولید سریال ترسناک Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) و کلیه‌ی تولیدات دارای فیلمنامه‌ی شبکه‌ی نتفلیکس به‌دلیل نگرانی‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است. فلنگن با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

تولید سریال Midnight Mass که قرار بود از روز دوشنبه آغاز شود و سایر تولیدات دارای فیلمنامه‌ی نتفلیکس برای حفظ سلامتی بازیگران و عوامل تولید شگفت‌انگیزمان موقتاً متوقف شده است.

بسیاری از بازیگران سریال The Haunting of Hill House باری دیگر در سریال «عشای ربانی نیمه‌شب» با مایک فلنگن همکاری می‌کنند که از میان این بازیگران می‌توان به رابرت لانگ‌استریت، آنابت گیش و هنری توماس اشاره کرد. مایکل توروکو (بازیگر فیلم Hunter Killer)، سامانتا اسلوین (بازیگر سریال Grey's Anatomy)، راهول ابوری (بازیگر فیلم Killer Ransom)، کریستال بلنت (بازیگر سریال The Bletchley Circle: San Francisco)، مت بیدل (بازیگر سریال Altered Carbon)، الکس اسوئی (بازیگر فیلم Doctor Sleepراهول کولی (بازیگر سریال Supergirlکریستین لمن (بازیگر فیلم The Chronicles of Riddickایگبی رینی (بازیگر سریال Blue Bloods) و آنارا شپرد از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال دلهره‌آور حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

مایک فلنگن / Mike Flanagan

سریال Midnight Mass داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوان، باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیز و نشانه‌های ترسناکی مواجه می‌شوند. مایک فلنگن و ترور میسی، تهیه‌کننده‌ی سریال The Haunting of Hill House و فیلم Oculus (آکیولس) به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال ترسناک ۷ قسمتی فعالیت می‌کنند. سریال Midnight Mass ماحصل قرارداد تلویزیونی چندساله‌ی نتفلیکس با فلنگن، میسی و شرکت Intrepid Pictures است که سال گذشته شاهد امضای آن بودیم. تولید سریال Midnight Mass قرار بود از بهار سال ۲۰۲۰ در ونکوور آغاز شود و مایک فلنگن کارگردانی تمام ۷ اپیزود آن را انجام دهد.

سریال Midnight Mass داستان جزیره‌ی متروکی را روایت می‌کند که ساکنانش پس از ورود یک کشیش جوان با حوادث ترسناکی روبه‌رو می‌شوند

شبکه‌ی نتفلیکس پس از موفقیت سریال آنتولوژی «تسخیرشدگی خانه‌ی هیل» به مایک فلنگن برای تولید فصل دوم آن که با نام The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) شناخته می‌شود و سریال Midnight Mass چراغ سبز نشان داد. سریال «تسخیرشدگی عمارت بلای» با الهام از رمان The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) به قلم هنری جیمز ساخته می‌شود که تقریباً تمام وقایع آن در عمارتی دورافتاده در حومه‌ی شهر اتفاق می‌افتند. این رمان در مورد دو یتیم کم سن‌وسال است که یک دایه‌ی جوان از آن‌ها مراقبت می‌کند و بیشتر داستان از زبان او روایت می‌شود. البته از آثار مختلف هنری جیمز برای تولید این سریال الهام گرفته شده است که باعث تمایز آن با سایر آثار اقتباس‌شده از رمان «سخت‌تر شدن اوضاع» می‌شود. سریال The Haunting of Bly Manor در سال ۲۰۲۰ از شبکه‌ی نتفلیکس روی آنتن خواهد رفت.

سریال The Haunting of Hill House را می‌توان یک بازسازی مدرن از رمانی با همین نام نوشته‌ی شرلی هاردی جکسن دانست که به روایت داستان برادر و خواهری می‌پردازد که در خانه‌ای تسخیرشده رشد می‌کنند. آن‌ها پس از مواجهه با رویدادهای ترسناک به سراغ پدر و مادرشان می‌رفتند و ماجرا را برای آن‌ها تعریف می‌کردند، اما والدین آن‌ها این مسائل را زاییده‌ی ذهن فرزندانشان می‌دانستند. بااین‌حال زمانی‌که مادر خانواده تسخیر می‌شود، داستان در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد و پدر خانواده به‌همراه بچه‌ها مجبور به ترک آن عمارت می‌شوند. اکنون پس از گذشت سه دهه از آن ماجرا، فرزندان خانواده هنوز با آن اتفاقات ترسناک دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باید با گذشته‌ی دلهره‌آورشان روبه‌رو شوند.

مایک فلنگن

مایک فلنگن، خالق، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Haunting of Hill House بود که یک سریال پیچیده و خانوادگی با داستانی مهیج و ترسناک است. همچنین تروِر میسی، جاستین فالوی و دریل فرانک به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و مریدت آوریل به‌عنوان شورانر سریال فعالیت می‌کردند. میخیل هایسمان، الیور جکسون-کوهن، ویکتوریا پدرتی، کارلا گوجینو، هنری توماس،  تیموتی هاتن، الیزابت ریسر و کیت سیگل از بازیگران سریال «تسخیرشدگی خانه‌ی هیل» بودند. مایک فلنگن و ترور میسی قبلاً در ساخت فیلم‌های Gerald's Game (بازی جرالد)، Hush (سکوت)، Before I Wake (پیش از آن‌که بیدار شوم) و Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) با یکدیگر همکاری داشتند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده