// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

بهترین بازی های سوم شخص اندروید | جایگزین ایپکس لجندز و فورتنایت

در این مقاله از زومجی به معرفی بهترین بازی‌های سوم شخصی اندروید پرداخته‌ایم، بازی‌هایی که با تنوع خوبی که دارند می‌توانند هرنوع سلیقه‌ای را سرگرم خود کنند.

بازی‌های سوم شخص، یکی از پرطرفدارترین دسته آثاری هستند که مخاطب‌های بسیار زیادی دارند. این بازی‌ها نمایی کامل از شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهند و بنابراین حس و حال خاصی را در زمان کنترل آن به مخاطب می‌دهد. طیف گسترده‌ای از بازی‌های سوم شخص در سبک‌های مختلف از بازی اکشن پرزرق و برق گرفته تا بازی‌های کوچک که می‌تواند برای هر مخاطبی مناسب باشند.

بازی های اندروید نیز از این قاعده جدا نیستند و بازی‌های سوم شخصی مختلفی برای اندروید وجود دارند که احتمالا بابرخی از آن‌ها آشنا هستید. به‌عنوان مثال می‌توان به Pubg Mobile که یک بازی اکشن پرهیجان و همینطور بازی The Trail که یک اثر آرامبخش است، اشاره کرد. در این مقاله از زومجی قصد داریم تا نگاهی کوتاه به بهترین بازی های اندروید در قالب سوم شخص بیاندازیم که هرکدام حال و هوای مخصوص به خود را دارند.

به‌روزرسانی: فهرست با بازی‌های جدید در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ به‌روزرسانی شد.


بازی های سوم شخص اندروید 2023

بازی های سوم شخص اندروید زیادی از جمله PUBG Mobile، بازی فورتنایت، Horror Hunt: Until Daylight و بازی Gangs Town Story در سبک GTA اکنون برای دانلود در دسترس هستند که می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی یا سایت‌های مشابه دانلود کنید.

بازی فارلایت ۸۴ شبیه به ایپکس لجندز

۳۸- بازی Farlight 84 - جایگزین ایپکس لجندز و فورتنایت

اگر یک بازی که هم به ایپکس لجندز شباهت داشته باشد و هم به فورتنایت می‌خواهید بازی Farlight 84 یکی از جدیدترین‌ها است. در این بازی مانند سایر برخی بازی‌های بتل رویال می‌توانید قهرمان خودتان را از بین گزینه‌های مختلف آزاد کنید و سپس به همراه دوستان خود در تیم ۴ نفره وارد زمین مسابقه شوید. بازی فارلایت ۸۴ کلی ویژگی متفاوت دارد که یادآور بازی ایپکس لجندز است. به‌عنوان مثال در زمان ورود به نقشه گروه شما با لیدر همراه می‌شوند و همزمان می‌توانید در یک نقطه با کنترل لیدر فرود بیایید. علاوه براین کلی وسیله نقلی عجیب و غریب رباتیک در بازی حضور دارد، فرضا یکی از آن‌ها ظاهری مشابه عنکبوت دارد و دیگری هاوربرد است. وسایل نقلیه قابلیت حمله را به بازیکن می‌‌دهند و تازه می‌توانید سوار بر تایتان نیز شوید. 
بازی بتل رویال Farlight 84 یکی از گزینه‌های خوب سوم شخص در این روزها برای موبایل است. حتما دانلود کنید. 

دانلود بازی Granny’s House

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Left to Survive

۳۷- بازی Left to Survive

  • استودیو: My.com B.V
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

در بازی Left to Survive باید نهایت تلاش خود را به خرج دهید تا از هجوم زامبی‌هایی که از همه جا می‌آیند، در امان بمانید. در حالت تک نفره بازی باید به دل شهر زده و به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازید و درنهایت پایگاه خود را تشکیل و گسترش دهید. در طول بازی زامبی‌های مختلفی وجود دارند که برخی از آن‌ها جهش یافته هستند که می‌تواند در مواقع حساس، حسابی دردساز شوند. همان‌طور که اشاره شد باید پایگاه خود را بسازید و البته از آن‌جایی پایگاه همیشه امن نخواهد بود باید به وسیله آیتم‌های مختلف آن را بهبود ببخشید. بازی یک حالت چند نفره نیز دارد که در این حالت باید با سایر کاربران به رقابت بپردازید.

دانلود بازی Left to Survive

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Granny’s House

۳۶- بازی Granny’s House

  • استودیو: Update Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Granny’s House بازیکنان را وارد یک ماجراجویی ترسناک در دل یک خانه بزرگ می‌کند. درواقع در طول بازی باید باید راهی را برای خروج از خانه پیدا کنید که البته به‌لطف پیرزن داخل خانه این کار چندان آسان نخواهد بود. بازی شامل ۳ حالت Escape، Survivor، Granny است که هریک از آن‌ها چالش‌های خاص خود را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهند. بازی یک حالت آنلاین نیز دارد که در این حالت باید با دوستان یا سایر کاربران سرتاسر دنیا راهی را برای خروج از این خانه پیدا کنید که هیجان بازی را دو چندان می‌کند. در طول بازی همچین با آیتم‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. در مجموع اگر به‌دنبال یک بازی ترسناک جذاب برای موبایل هستید قطعا تجربه استودیوی Update Games گزینه متفاوتی است.

دانلود بازی Granny’s House

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Horror Hunt: Until Daylight

۳۵- بازی Horror Hunt: Until Daylight

  • استودیو: Azur Interactive Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

اگر به‌دنبال یک بازی آنلاین اندروید رقابتی متفاوت هستید، بازی Horror Hunt: Until Daylight می‌تواند حسابی سرگرمتان کند. در هرنوبت از بازی باید از بین دو گروه شکارچیان و هیولا یکی را برای آن نوبت از بازی انتخاب کنید. هریک از شخصیت‌های گروه شکارچیان سلاح‌های مخصوص به خود را دارند که نوبه می‌تواند به تکراری نشدن بازی کمک کنند. در بازی اگر در نقش شکارچی هستید باید با کمک سایر هم تیمی‌های خود هیولا را نابود کنید که البته با وجود مقدار سلامتی بیشتر هیولا، باید با احتیاط این کار را انجام دهید. در مقابل اگر در نقش هیولا هستید باید راهی را برای به دام انداختن هریک از آن‌ها پیدا کنید. در نقشه پر از آیتم‌های مختلف است که هم گروه شکارچی و هم هیولا می‌توانند از آن آیتم‌ها به نفع خود بهره ببرند.

دانلود بازی Horror Hunt: Until Daylight

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید One Piece Bounty Rush

۳۴- بازی One Piece Bounty Rush

  • استودیو: BANDAI NAMCO
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

انیمه‌ها و حتی بازی‌های انیمه‌ای طرفداران پروپاقرص خود را دارند، حتی اگر انیمه‌ای با تعداد بیش از ۱۰۰۰ قسمت باشد. بازی One Piece Bounty Rush برگفته از انیمه‌ای با همین نام است که یک ماجراجویی متفاوتی را تعریف می‌کند. داستان بازی درمورد یک گنج مخفی در یک جزیره است که باعث شده دزدان دریایی مختلفی وارد آن جزیره شوند که با ورود همگی آن‌ها داستان بازی شکل می‌گیرد. One Piece Bounty Rush یک بازی مبارزه‌ای آنلاین با رقابت‌های ۴ به ۴ است. درواقع در طول هرقسمت بازیکن در یک تیم ۴ نفره باید تیم مقابل را با فنون مختلف شکست دهد. البته گیم‌پلی بازی صرفا به مبارزه ختم نمی‌شود و باید در هر نبرد به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازید که همین موضوع چالش‌هایی را ایجاد می‌کند. اگر از طرفدران قدیمی مجموعه One Piece هستید قطعا تجربه One Piece Bounty Rush پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی One Piece Bounty Rush

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Gangs Town Story

۳۳- بازی Gangs Town Story

  • استودیو: Avega Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Gangs Town Story بازیکنان را در نقش یک خلافکار قرار می‌دهد که باید در شهری که پر از هرج‌و‌مرج و بی‌قانونی است به انجام مأموریت‌های مختلف بپردازند. در این بازی، مشابه سری بسیار محبوب GTA باید به مکان‌های مختلف بروید و مأموریت‌های که به شما سپرده می‌شودُ به سرانجام برسانید. البته که قرار نیست دست خالی به جایی بروید و می‌توانید در طول بازی با سلاح‌های مختلف، خود را از همه لحاظ تجهیز کنید. همچنین می‌توانید از اتومبیل‌های که در گوشه و کنار بازی هستند، برای مسیرهای طولانی بهره ببرید. البته بازی بدون چالش نخواهد بود و در شهر پلیس‌هایی حضور دارند که می‌توانند حسابی دردسرساز شوند.

دانلود بازی Gangs Town Story

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Marvel Future Revolution

۳۲- بازی Marvel Future Revolution

  • استودیو: Netmarble
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

اگر از طرفداران فیلم‌ها و بازی‌های مارول هستید یکی از جدیدترین بازی‌های این مجموعه یعنی Marvel Future Revolution می‌تواند حسابی سرگمتان کند. در این بازی بازیکنان در نقش ابرقهرمانان مارول قرار می‌دهد که این بار نیز با یک تهدید جدید مواجه شده‌اند که باید به نحوی آن را از بین ببرند. در طول بازی تقریبا در نقش بیشتر ابرقهرمانان مارول از جمله دکتر استرنج گرفته تا مرد عنکبوتی قرار می‌گیرید که هریک از آن‌ها سیستم گیم‌پلی خاص خود را دارند. در ابتدای بازی تقریبا تمام نکات گیم‌پلی بازی به بازیکنان آموزش داده می‌شود و پس از طی کردن آن وارد مراحل اصلی بازی می‌شوید. در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌های بازی را از نقطه و نظرهای مختلف ارتقاء دهید.

دانلود بازی Marvel Future Revolution

دانلود گوگل پلی Google Play


 بازی اندروید و سوم شخص Air Combat

۳۱- بازی Air Combat Online

  • استودیو: VOLV Interactive
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

در بازی Air Combat بازیکنان کنترل هواپیماهای جنگی را برعهده دارند که باید در هرمرحله مأموریت‌های مختلفی را انجام دهند. در طول بازی می‌توانید انواع و اقسام هواپیماها و جت‌های جنگی را به‌دست بیاورید و از آن‌ها در نبردهای خود استفاده کنید. هریک از آن‌ها ویژگی‌های جنگی منحصربه‌فرد خود را دارند. بازی شامل ۳ حالت آموزشی، جنگ‌های هوایی و چند نفره است که هریک از آن‌ها حال و هوای خاص خود را دارد. در حالت آنلاین بازی می‌توانید با سایر دوستان به نبرد بپردازید که هیجان بازی را دو چندان می‌کند. همان‌طور که اشاره شد بازی شامل هواپیما و جت‌های مختلفی است که برای به‌دست آوردن آن‌ها باید امتیازهایی را از حالت‌های مختلف بازی کسب کنید که با وجود چالش‌هایی که دارند، کار چندان آسان نخواهد بود.

دانلود بازی Air Combat Online

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل PUBG Moile

۳۰- بازی PUBG MOBILE

  • استودیو: PUBG Corporation
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

در بازی PUBG MOBILE باید به‌صورت گروهی یا انفرادی با حدود ۹۹ بازیکن دیگر مبارزه کنید تا تنها فرد یا گروهی باشید که زنده می‌مانید. بازی هیچ بخش آموزشی ندارد و پس از ساخت شخصیت خود می‌توانید وارد مسابقات شوید. در ابتدای هر دست هیچگونه سلاح و تجهیزات خاصی را در اختیار ندارید و باید با جست‌وجو در ساختمان‌ها سلاح‌هایی را برای دفاع از خود پیدا کنید. نقشه‌ در طول بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بازی است. بازی نسخه بهبود یافته‌ دیگری تحت عنوان Pubg: New State دارد که ویژگی‌های بیشتری را نسبت به Pubg Mobile به بازیکنان می‌دهد و البته که در بحث گیم‌پلی تفاوت چشم‌گیری شاهد نخواهید بود. اگر دنبال یک بازی بتل رویال جذاب و پرهیجان هستید که با دوستان خود ساعت‌ها مشغول آن شوید بازی Pubg Mobile ساخته استودیوی PUBG Corporation یکی از بازی های خوب این فهرست است.

دانلود بازی PUBG MOBIL

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Sky: Children of the Light

۲۹- بازی Sky: Children of the Light

  • استودیو: Thatgamecompany
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Sky: Children of the Light ساخته استودیوی Thatgamecompany شما را وارد سرزمینی به نام Sky می‌کند. جایی که در آن طی اتفاقاتی در یاس و ناامیدی فرورفته است. حال شما باید در قالب شخصیت بازی به یک ماجراجویی جذاب و دیدنی بروید که هدف شما در طول بازی ازبین‌بردن فضای حاکم برشهر است. بازی یک حالت آنلاین دارد که می‌توانید بازی را به همراهی دوستان خود طی کنید که به‌شدت به جذابیت بازی اضافه می‌کند. گرافیک چشم نواز و قدرتمند کارشده در بازی به قدری جذاب است که در تمام طول بازی از آن لذت خواهید برد. اگر به‌دنبال یک بازی آرامشبخش که داستان جذابیت نیز داشته باشد، هستید بازی Sky: Children of the Light می‌تواند گزینه ایداه‌آلی برای تجربه باشد.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dead by Daylight Mobile

۲۸- بازی Dead by Daylight Mobile

  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Dead by Daylight Mobile شما را وارد یک چالش‌ پراز استرس آنلاین می‌کند جایی که باید با کمک دوستان خود یا دیگر افراد آنلاین راهی برای خروج خود از یک مخمصه پیدا کنید. در این بازی شما در یک مکان نامشخص با تعداد دیگر از بازیکنان و همچنین یک قاتل روانی قرار دارید. هدف شما در طول بازی روشن کردن موتورهای برق گوشه کنار محیط بازی است که درنهایت منجبر به باز شدن در خروج می‌شود. البته همان‌طور که اشاره شد یک قاتل روانی در بین شما وجود دارد که هرلحظه ممکن است توسط آن گرفتار شوید. نکته که باید به آن توجه کنید درواقع یک بازیکن در نقش قاتل قرار می‌گیرد که بازی را به‌شدت در نوع خود جذاب می‌کند. زمانی‌که یک بازمانده توسط قاتل شکار می‌شود دیگر بازیکنان می‌تواند در یک مدت زمان مشخص بازمانده را نجات دهند که البته همراه‌با ریسک گرفتار شدن خود آن افرار نیز می‌شود.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید White Night

۲۷- بازی White Night

  • استودیو: OSome Studio
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

بازی White Night از جمله بازی های ژانر وحشت است که می‌تواند حسابی بازیکنان را در داستان خود غرق کند. بازی روایتگر مردی است که طی یک حادثه تصادف مجبور به وارد شدن در یک عمارت متروکه در ناکجاآباد می‌شود. تمام روایت بازی در این خانه رخ می‌دهد. یکی از المان‌های اصلی در داستان بازی، دست نوشته‌های است که در گوشه و کنار خانه قرار دارند و طور دقیق‌تر اگر آن‌ها را نخوانید عملا چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهید شد. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و شما می‌توانید با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را کنترل و همینطور با کلیک روی آیتم‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین المان بازی چوب کبریت‌هایی است که در خانه به‌دست می‌آورید که در روند کلی بازی تاثیر مستقیمی را می‌گذارد. گرافیک سیاه و سفید خاص به کار رفته در بازی به هرچه ترسناک‌تر شدن بازی کمک می‌کند. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه ترسناک معرکه را در موبایل داشته باشید ساخته استودیوی OSome Studio پیش روی شما است.

دانلود بازی White Night

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Forgotten Memories

۲۶- بازی Forgotten Memories

  • استودیو: Psychose Interactive Inc
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Forgotten Memories ساخته استودیوی Psychose Interactive Inc شما را وارد یک ماجرای ترسناک و عجیب می‌کند. بازی شما را در نقش رز هاوکینز قرار می‌دهد که کار او رسیدگی به پرونده‌های جنایی است. آخرین پرونده‌ او مربوط‌به گم شدن دختر بچه‌ای به نام ادن است که موضوع اصلی بازی را شکل می‌هد. بازی از جایی آغاز می‌شود که پس از یک سانحه درحالی بهوش می‌آیید که در یک مکان نامشخص قرار دارید و همینطور چیزی از گذشته را به یاد نمی‌آورید. حال شما باید راهی را برای خروج از موقعیتی که گرفتار شده‌‌اید، پیدا کنید که البته کار چندان آسانی را در پیش نخواهید داشت. یکی از چالش‌های پیش روی شما موجوداتی عجیبی هستند که قصد جان شما را دارند که با کمک سلاح‌های که در گوشه و کنار بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید خود را نجات دهید. بازی Forgotten Memories به‌شدت یادآور مجموعه پرطرفدار و قدیمی مانند Resident Evil و Silent hill است که اگر ار طرفداران این دسته از بازی‌های باشید، قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Forgotten Memories

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید gangstar new orleans

۲۵- بازی Gangstar New Orleans OpenWorld

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در Gangstar New Orleans OpenWorld شما در نقش یک خلافکار هستید و باید با گشت‌وگذار در سطح شهر مأموریت‌های مختلف را به‌دست بیاورید و آن‌ها را به اتمام برسانید. هریک از این مأموریت‌های چالش‌هایی را پیش‌روی شما قرار می‌دهند که باید برای همه آن‌ها آمادگی داشته باشید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف یکی از نکات بسیار خوب بازی است. در Gangstar New Orleans می‌توانید با تشکیل یک تیم به مبارزه با دیگر گروه خلافکاری رفته و آن‌ها را نابود کنید. با پولی‌هایی که از مأموریت‌های بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید شخصیت‌ بازی را به نحوه‌های مختلف شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی Gangstar New Orleans OpenWorld

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Totally Reliable Delivery

۲۴- بازی Totally Reliable Delivery Service

  • استودیو: We're Five Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

اگر به‌دنبال یک بازی پر از خنده و به دور از جنگ و داستان‌های عجیب و غریب هستید، بازی Totally Reliable Delivery Service بدون تردید از انتخاب‌های خوب موجود است. تضمین تحویل کالا، اولین و مهم‌ترین شعار در طول بازی به حساب می‌آید که درواقع به هیچ وجه به این شکلی نخواهد بود. شما باید یک سری جعبه یا محصول را گرفته و به صاحبان آن تحویل دهید که البته هرگز به این آسانی نیست زیرا برای تحویل یک محصول در فاصله بسیار نزدیک نیز دچار دردسرهای خیلی زیادی می‌شوید. گیم‌پلی بازی شما را مجبور می‌کند که تمام قسمت‌های دست شخصیت بازی را کنترل کنید که این موضوع شاید اصلی‌ترین چالش شما باشد زیرا با یک اشتباه شاید آن مرحله را از دست بدهید، مرحله‌ای که شاید در چند قدیمی تمام کردن آن بوده‌اید. بازی زمانی جالب و اعتیاد آور می‌شود که آن را با دوستان خود تجربه کنید. ساخته استودیوی We're Five Games یک تجربه بامزه است که می‌تواند لحظات خوشی را برای بازیکنان ایجاد کند.

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید armed heis

۲۳- بازی Armed Heist: Shooting games

  • استودیو: Sozap
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی Armed Heist شما را در نقش دزدانی قرار می‌دهد که باید در هرمرحله به یک بانک دستبرد بزنید که البته هرگز کار آسانی در پیش ندارید. در پیش از ورود به مراحل بازی می‌توانید سلاح‌های خود را باتوجه‌به امتیازات خود شخصی‌سازی کنید. سلاح‌های بازی شامل طپانچه، اسلحه‌های شکاری، اسلحه‌های جنگی و اسلحه تک تیرانداز و تعدادی دیگر می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. در این بازی دشمنان اصلی شما پلیس‌هایی هستند که پس از ورود شما به بانک‌ها به سراغ شما می‌آیند. بازی علاوه‌بر بانک‌ها محیط‌های دیگری را نیز دارند که در مراحل بالاتر به آن‌ها خواهید رسید. بازی Armed Heist درواقع الهام گرفته شده از سری بازی بسیار موفق Pay Day است که اگر قبلا آن را تجربه کرده باشید، قطعا از تجربه این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.

دانلود بازی Armed Heist: Shooting games

دانلود گوگل پلی Google Play


نمایی از بازی Genshin Impact

۲۲- بازی Genshin Impact

  • استودیو: miHoYo Limited
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

می‌توان به بازی Genshin Impact ساخته استودیوی miHoYo Limited لقب یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۲۰ را اهدا کرد که علاوه‌بر موبایل برای سایر پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر شد. در ابتدای بازی شما باید از بین دو کاراکتر موجود یکی را برای بازی انتخاب کنید که هر یک از آن‌ها نیز گیم‌پلی مخصوص به خود را دارند. در طی بازی با گشت‌وگذار در محیط آن باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید و با گفت‌وگو شخصیت‌های مختلف داستان بازی را پیش ببرید. در حالت آنلاین بازی می‌توانید با همراهی دوستان خود مراحل بازی انجام دهید که به‌شدت به جذابیت بازی می‌افزاید. شما در طول بازی تنها نخواهید بود و با شخصیت‌های دیگری روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید با آن‌ها تعامل برقرار کنید. دشمنان مختلفی برسر راه شما قرار می‌گیرند که باید آن‌ها به نحوی نابود کنید. بازی Genshin Impact همان‌طور که اشاره شد یکی از موفق‌ترین بازی‌‌های سال ۲۰۲۰ که می‌تواند به‌راحتی مخاطب خود محود دنیای خود کند.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


Path to Mnemosyne

۲۱- بازی Path to Mnemosyne

  • استودیو: Crescent Moon Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر به‌دنبال یک بازی خاص و با معماهای پی‌درپی عجیب هستید، بازی Path to Mnemosyne مناسب شما است. شما در این بازی در نقش یک دختر بچه قرار دارید که در یک مسیر تونل مانند قرار گرفته است و باید معماهای مختلفی را حل کند. شما باید با طی کردن مسیر بازی معماهای گفته شده را حل کنید که البته هرگز به شما آسان نمی‌گیرد و شاید گاهی چند ساعت را صرف حل کردن یک معما کنید. کنترل بازی صرفا به پریدن و جابه‌جا شدن به طرفین خلاصه می‌شود و کل معماهای بازی با ترکیب‌ آن‌ها حل می‌شوند. فضای سیاه و سفید Path to Mnemosyne جذابیت عجیبی را در حین تجربه آن به بازیکن می‌دهد. در مجموع ساخته استودیوی Crescent Moon Games با ارائه معماهای خاص می‌تواند طرفداران بازی‌های معمایی را به خوبی جذب خود کند.

دانلود بازی Path to Mnemosyne

دانلود گوگل پلی Google Play


لباس های متنوع بازی Fortnite

۲۰- بازی Fortnite

  • استودیو: Epic Games, People Can Fly
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Fortnite را می‌توان به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های بتل رویال عنوان کرد که علاوه‌بر کنسول‌ها و کامپیوترهای‌های شخصی برای موبایل‌های نیز منتشر شده است. در بازی شما باید در مقابل ۱۰۰ بازیکن دیگر به‌صورت تک‌نفره یا گروهی به رقابت بپردازید. یکی از اصلی‌ترین مکانیزم‌های Fortnite سیستم ساخت‌وساز است که مورد یکی از دلایل محبوبیت این بازی شده است. بازی Fortnite یک پشتیبانی بسیار قوی و بابرنامه دارد و هرچند وقت یکبار آپدیت‌هایی برای آن منتشر می‌شوند که ویژگی‌های مختلفی را به آن اضافه می‌کند. تم کارتونی و بسیار شاد و جذاب Fortnite یکی از مهم‌ترین المان‌های آن است. طراحی محیط‌های پویا، نورپردازی صحیح و موارد مختلف دیگر که همگی در نسخه‌ی موبایل نیز به بهترین شکل ممکن ایجاد شده‌ است. بازی در حال حاضر از فروشگاه گوگلی‌پلی حذف شده است اما شما می‌توانید ازطریق لینک زیر از وب‌سایت رسمی اپیک گیمز آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Fortnite

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Six Guns: Gang Showdown

۱۹- بازی Six Guns: Gang Showdown

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

گیم‌لافت بدون تردید یکی از معروف‌ترین استودیوی‌های بازی‌سازی است که آثار بسیار جذابی را برای موبایل توسعه داده است. Six Guns: Gang Showdown یکی دیگر از بازی‌‌های این استودیو است که بازیکنان در نقش یک کابوی در غرب‌وحشی قرار می‌دهند که باید در دنیای بزرگ و ناامن آن به گشت‌وگذار و همچنین انجام مأموریت‌ها مختلف بپردازند. مأموریت‌های مختلف بسیار زیادی در بازی وجود دارد که هریک از آن‌ها چالش‌های سختی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهند. در بازی می‌توانید با استفاده از اسبی که در اختیار دارید به مکان‌های مختلفی بروید که البته باید با دشمنان مختلف و حتی حیوانان وحشی نیز دست‌وپنجه نرم کنید. بازی طیف مختلفی از اسلحه‌ها را در پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد که در طول بازی می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید یک تجربه متفاوت از غرب وحشی را در موبایل خود تجربه کنید بازی Six Guns: Gang Showdown می‌تواند این حس را به شما بدهد.

دانلود بازی Six Guns: Gang Showdown

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی اندروید Cover Fire

۱۸- بازی Cover Fire: Offline Shooting

  • استودیو: Genera Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Cover Fire ساخته استودیوی Viva Games شما را وارد یک مأموریت خاص می‌کند. بازی شما را در نقش گروهی از افراد ویژه قرار می‌دهد که هدف آن‌‌ها نابودی شرکتی به نام Tetracorp است. درواقع این شرکت با تولیدات مختلف و خاصی که دارد باعث به خطر افتادن نسل بشریت می‌شوند. بازی شامل طیف مختلفی از سلاح‌ها می‌شود که در طول بازی می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. هریک از مأموریت‌های بازی شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. به‌عنوان مثال در یک مرحله در نقش یک تک تیرانداز هستید و باید چندین هدف را نابود کنید و در مرحله‌ای دیگر با پای پیاده باید یک ربات چندین متری را فقط با یک اسلحه و چند نارنجک نابود کنید. بازی Cover Fire برای کسانی که به‌دنبال یک بازی اکشن و داستان محور هستند می‌تواند گزینه جذابی برای تجربه باشد.

دانلود بازی Cover Fire: Offline Shooting

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Brothers in Arms 3

۱۷- بازی Brothers in Arms 3

  • استودیو: Gearbox Software
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی Brothers in Arms 3 شما را وارد یک نبرد پراز زرق و برق می‌کند. در طول بازی شما عضو یک جوخه هستید و باید به همراهی سایر اعضای گروهتان با دشمنان مختلفی بجنگید و آن‌ها را نابود کنید. البته بازی به هیچ وجه به شما آسان نمی‌گیرد و هرلحظه ممکن خودتان یا سایر اعضای گروه توسط دشمنان کشته شوند و این مورد شاید در مراحل بالاتر حسابی شما را به دردسر بیاندازد. هریک از اعضای شما توانایی‌های خاص خود را دارند که قابل ارتقا نیز هستند. در پیش از شروع مراحل بازی می‌توانید اعضای تیم خود را براساس نیازتان انتخاب کنید که این موضوع به استراتژی شما بستگی دارد. شما می‌توانید علاوه‌بر کشتن دشمنان به وسیله سلاح‌های دستی از حملات موشکی و هوایی نیز استفاده کنید. بازی دارای چرخه روز و شب است که می‌تواند در گیم‌پلی بازیکن تأثیرگذار شود. در مجموع بازی Brothers in Arms 3 ساخته استودیوی Gearbox Software یک بازی به‌شدت جذاب و مهیج است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را مشغول خود کند.

دانلود بازی Brothers in Arms 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Shadowgun: Deadzone

۱۶- بازی Shadowgun: Deadzone

  • استودیو: MADFINGER Games
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

بازی Shadowgun: Deadzone یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازی‌های اکشن سوم شخصی اندرویدی است که توانست طرفداران بسیاری زیادی را پیدا کند. بازی شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که باید با کمک سایر هم‌تیمی خود موجودات جهش یافته و عجیب را از بین ببرد. بازی تعداد زیادی از اسلحه‌های پیشرفته و گاهی عجیب را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که می‌توان آن‌ها در طول مراحل بازی به‌دست آورد. بازی شباهت انکار ناپذیری با سری محبوب Gears of war دارد که در شروع بازی کاملا این حس را به شما منتقل می‌شود. یکی از نکات جالب بازی این است که می‌توانید داستان بازی را با کمک دوستان خود پیش ببرید که حس و حال جذابی را به شما منتقل می‌کند. ساخته استودیوی MADFINGER Games قطعا یکی از بهترین بازی های سوم شخص این فهرست است که با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه می‌گذرد، همچنان می‌تواند مخاطبان خود را سرگرم کند.

دانلود بازی Shadowgun: Deadzone

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Temple Run 2

۱۵- بازی Temple Run 2

  • استودیو: Imangi Studios
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

به احتمال بسیار زیاد اکثر دارندگان موبایل‌های هوشمند حداقل یکبار سری بازی Temple Run ساخته استودیوی Imangi Studios را تجربه کرده‌اند. بازی Temple Run 2 شما در نقش شخصیت‌هایی قرار می‌دهد که باید از یک قلعه‌ی بسیار بزرگ که توسط اژدهایی عظیم‌الجثه احاطه شده است، فرار کنید. گیم‌پلی بازی به‌صورت دویدن بی‌پایان است و شما فقط با کشیدن صفحه کاراکتر را به طرفین جابه‌جا کنید و در برخی مواقع با یک کلیک از موانع بپرید. با امتیازهایی که در هربار بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید آیتم‌های تزئینی مختلف را خریداری کنید. همچنین با همان امتیاز‌ها می‌توانید سایر شخصیت‌های بازی را آزاد و از آن‌ها در بازی استفاده کنید. اگر از علاقه‌مندان بازی دویدن بی‌انتها هستید سری بازی Temple Run قطعا یکی هیجان‌انگیزترین بازی‌های این سبک است که می‌تواند حسابی مخاطب خود را مشغول کند.

دانلود بازی Temple Run 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Subway Surfers

۱۴- بازی Subway Surfers

  • استودیو: Kiloo
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

پس از معرفی Temple Run نوبتی هم باشد نوبت معرفی بازی بسیار محبوب Subway Surfers است. در این بازی شما در نقش بچه‌هایی قرار دارید که باید از دست مامور قطارها از روی ریل‌های قطار فرار کنید که البته با مانع‌های پی‌در‌پی کار شما را سخت می‌کند. چالش‌های بازی شامل بسته بودن مسیر، مانع‌های مختلف و ردشدن قطار است که همگی‌ آن‌ها می‌تواند در هرلحظه جلوی شما سبز شوند. اگر در طول بازی به یکی از موانع بین‌ راه برخورد کنید می‌توانید بازی را ادامه دهید و اگر بعد از چند لحظه دوباره برخورد کنید باید بازی را از ابتدا آغاز کنید. البته این موضوع در مورد برخورد به قطعا و راه‌های بسته صدق می‌کند و درصورت برخورد با آن‌ها باید بازی را از ابتدا آغاز کنید. بازی شامل شخیصت‌های مختلفی است که می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها را خریداری کنید. بازی Subway Surfers ساخته استودیوی Kiloo یکی از اعتیادآورترین بازی‌های اندرویدی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را به خوبی سرگرم کند.

دانلود بازی Subway Surfers

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Crash Bandicoot: On the Run!

۱۳- بازی !Crash Bandicoot: On the Run

  • استودیو: King
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

احتمالا حتی آن دسته از کسانی که علاقه چندانی به بازی‌های ویدیویی ندارند حداقل یک بار نام مجموعه بازی Crash Bandicoot را شنیده‌اند. مجموعه بازی Crash Bandicoot یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دوران پلی استیشن یک است که توانست طرفداران بسیار را جذب کند. حال پس از تقریبا دو دهه، نسخه مخصوص موبایل بازی تحت عنوان !Crash Bandicoot: On the Run در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. در این نسخه شما در نقش کاراکتر اصلی این مجموعه یعنی کرش باندیکوت قرار می‌گیرید. در این نسخه همانند نسخه‌های قبلی باید از یک مسیر پر شده از تله‌ها و دشمنان متنوع عبور کنید. تقریبا تمامی کاراکترهای اصلی این مجموعه از خواهر کرش یعنی کوکو باندیکوت و دوستش کرانچ باندیکوت گرفته تا دشمن همیشگی او یعنی دکتر کورتکس همگی در بازی حضور دارند. بازی المان‌های اصلی خود را نیز حفظ کرده و در طی مسیر سیب‌ها، سکوهای پرش، دشمنان، تله‌ها و ماسک معرف آن یعنی Aku-Aku در طی مسیر قرار دارند. گیم‌پلی بازی ساده است و شما تنها وظیفه جابه‌جا کردن شخصیت بازی به طرفین و همچنین پرش را برعهده دارید. اگر شما نیز از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید در تجربه این بازی لحظه شک نکنید.

دانلود بازی !Crash Bandicoot: On the Run

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Trail

۱۲- بازی The Trail

  • استودیو: 22Cans
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی The Trail شما را به آرامش دعوت می‌کند و به‌جای درگیری و استفاده از سلاح‌های عجیب و غریب باید به یک سفر جذاب و پرماجرا بروید. بازی شما را در نقش یک مسافر قرار می‌دهد. شما در طول بازی باید از هر استراحتگاه به استراحتگاه دیگر بروید و در آن‌ها علاوه‌بر تأمین انرژی برای ادامه مسیر به کسب‌و‌کار نیز بپردازید. انرژی کاراکتر بازی به شکل یک قلب است و با به‌همراه داشتن کفش، لباس، کلاه مناسب می‌توانید مسیر بیشتری را طی کنید. انواع مأموریت‌های مختلف را باید در طول مسیر سفر خود انجام دهید که شامل چهار بخش شکارچی، جستجوگر، بازرگان و چوب‌بر می‌شوند. هریک از این مأموریت‌ها چالش‌های خاص خود را دارند که باید برای انجام هریک از آن‌ها با برنامه رفتار کنید. یکی از بهترین قسمت‌های بازی موسیقی در حال پخش در طول مسیر است که کمک بسیار زیادی به انتقال حس و حال بازی به مخاطب می‌کند. بازی The Trail ساخته استودیوی 22Cans برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند یک تجربه جذاب و در عین حال آرمبخشی را تجربه کنند و اگر شما جزو همین دسته از افراد هستید قطعا از تجربه بازی لذت خواهید برد.

دانلود بازی The Trail

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید pascal's wager

۱۱- بازی Pascal's Wager

  • استودیو: TipsWorks
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

اگر از طرفداران سر بازی Dark Souls هستید قطعا باید به تجربه بازی Pascal's Wager ساخته استودیوی TipsWorks بپردازید. بازی همان‌طور که انتظار می‌رود هیچ رحمی به شما نمی‌کند و اگر اشتباه کوچکی را انجام دهید شاید به قیمت از دست رفتن تمام دستاوردهای شما تمام شود. داستان بازی روایتی عجیبی را تعریف می‌کند. در طول بازی متوجه می‌شوید طی یک اتفاق خورشید به اعماق اقیانوس می‌رود و همه جا را مه و تاریکی فرا می‌گیرد. حال شما با کاراکترهای بازی به دل این تارکی رفته و با موجودات عجیب و غریب بسیاری مبارزه کنید و از همه مهم‌تر پی به ماجرای داستان ببرید. طراحی محیط به‌شدت جذاب و متناسب با محتوا و داستان بازی است و به‌طور دقیق‌تر شما را به یاد محیط‌های بازی‌های Dark souls و Bloodborne می‌اندازد. اگر می‌‌خواهید یک تجربه عجیب را در موبایل خود تجربه کنید بازی Pascal's Wager می‌تواند شما را محو داستان و محیط‌های خود کند.

دانلود بازی Pascal's Wager

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Overkill 3

۱۰- بازی Overkill 3

  • استودیو: Craneballs Studio
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

در بازی Overkill 3 شما فرماندهی گروهی را برعهده دارید که باید از نفوذ دشمنان جلوگیری کنید و البته که همه آن‌ها را از بین ببرید. بازی به شما آسان نخواهد گرفت و با کوچک‌ترین اشتباه توسط دشمنان کشته شوید. بازی طیف مختلفی از سلاح‌های مدرن و عجیب و غریب را در اختیار شما قرار می‌هد که می‌توانید با پیشروی در بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید که عملکرد شما را در طول مراحل بازی بهتر می‌کند. در طول مراحل بازی گاهی باید کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید که جذابیت‌های خاص خود را دارد. Overkill 3 از تنوع مراحل خوبی برخوردار است و تقریبا در هرمرحله با محیط‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوید. ساخته استودیوی Craneballs Studio یک اثر اکشن پرهیجان است که می‌تواند طرفداران بازی‌های اکشن موبایلی را به خوبی سرگرم کند.

دانلود بازی Overkill 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید COLINA: Legacy

۹- بازی COLINA: Legacy

  • استودیو: Chance6 Studios
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: ۲ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی COLINA: Legacy یکی دیگر از بازی‌های ترسناک این فهرست است که می‌تواند حسابی درجه استرس شما را بالا ببرد. بازی داستان شخصیت اصلی بازی یعنی الکس را تعریف می‌کند که می‌خواهد به دیدن مادربرزگ خود برود. بازی از جایی آغاز می‌شود که متوجه ناپدید شدن مادربزرگ می‌شوید و حال باید در خانه به‌دنبال سرنخ‌های مختلف بگردید. البته در خانه تنها نیستید و یک موجود چوبی ترسناک نیز به شما حمله می‌کند و شما فقط یک چاقو و یک چراغ قوه برای دفاع از خود در اختیار دارید. راه‌های خروج نیز بسته هستند و چاره‌ای جز فهمیدن راز این خانه ندارید. ساخته استودیوی Chance6 Studios یک بازی ترسناک و با داستان جذاب است که می‌تواند طرفداران بازی‌های ترسناک را حسابی محو خود کند.

دانلود بازی COLINA: Legacy

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Battle Prime

۸- بازی Battle Prime

  • استودیو: Press Fire Games Limited
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی تمام آنلاین Battle Prime شما را وارد رقابت‌های گروهی می‌کند که باید تمام تلاش خود را به خرج تا بتوانید تیم حریف را شکست دهید. در این بازی شما در نقش یکی از اعضای گروهتان قرار می‌گیرد و باید با کمک یک دیگر سعی کنید دشمنان خود را نابود کنید. بازی شامل حالت‌های مختلفی می‌شود که هریک از آن‌ها جذابیت و هیجان خاص خود را دارند. Battle Prime طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید و همچنین با امتیازهایی که در مسابقات به‌دست می‌آورید هریک از آن‌ها را ارتقا دهید. هریک از شخیصت‌های بازی مهارت و خصوصیت‌های خاص خود را دارند که باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. ساخته استودیوی Press Fire Games یک تجربه آنلاین فوق‌العاده است که می‌توانید با دوستان حسابی از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Battle Prime

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Super Mecha Champions

۷- بازی Super Mecha Champions

  • استودیو: Hong Kong NetEase Interactive Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Super Mecha Champions شما وارد رقابت‌های بتل رویالی می‌‌کند که باید در آن با کمک ربات‌های غول پیکر به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازید. در هر بازی ۱۰۰ بازیکن وجود دارند که باید با آن‌ها مبارزه کنید. همچنین به مرور زمان نقشه بازی بسته‌ می‌شود که اگر خارج محدود باشید به سرعت نوار سلامتی شما کاهش پیدا می‌کند. Super Mecha Champions شامل تعدادی زیادی ربات است که می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز آن‌ها آزاد یا اینکه ربات‌های خود را با انواع تجهیزات جنگی ارتقا دهید. در طول بازی می‌توانید گاهی از ربات خود خارج شوید و وارد شدن در خانه‌های مختلف آیتم‌های مورد نیاز را جمع آوری کنید. اگر به‌دنبال یک بازی بتل رویالی هستید که کمی از سایر بازی‌های بتل رویال دیگر متفاوت باشد ساخته استودیوی NetEase Interactive Entertainment می‌تواند گزینه خوبی برای تجربه باشد.

دانلود بازی Super Mecha Champions

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hero Hnters

۶- بازی Hero Hnters

  • استودیو: Deca Games
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Hero Hnters شما را وارد یک نبرد بسیار بزرگ می‌کند. داستان بازی حول ارتش عظیمی به نام کورتس است و شما وظیفه دارید آن‌ها را نابود کنید. بازی خلاصه به یک شخصیت خاص نمی‌شود و می‌توانید از بین قهرمانان مختلف یکی را برای مراحل بازی انتخاب کنید. بیش از ۵۰ قهرمان مختلف وجود دارد که هریک از آن‌ها توانایی و ویژگی‌های خاص خود را دارند. Hero Hnters طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها به مرور زمان به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز سلاح‌‌های ارتقا دهید تا در مبارزات عملکرد بهتری را داشته باشید. بازی یک حالت آنلاین جذاب دارد که می‌توانید با سایر بازیکنان سرتاسر دنیا داستان بازی را پیش ببرید یا اینکه علیه یک دیگر به رقابت بپردازید. ساخته استودیوی Deca Games یک بازی اکشن بسیار جذاب و پرهیجان است که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول و سرگرم خود کند.

دانلود بازی Hero Hnters

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LifeAfter

۵- بازی LifeAfter

  • استودیو: NetEase Games
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بازی LifeAfter یک دنیای آخرالزمانی را نشان می‌دهد که به جز تعدادی بازمانده سایر افراد به موجوداتی جهش یافته تبدیل شده‌اند که قصد جان افراد زنده را دارند. بازی شما را در نقش یک بازمانده قرار می‌دهد که باید نهایت تلاش خود را به خرج دهید که از کشته شدن توسط زامبی‌ها نجات پیدا کنید. بازی طیف مختلفی از سلاح‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید. در طول بازی شما تنها نخواهید بود و بازماندگان دیگری نیز وجود دارند که به کمک شما می‌آیند. شما توانایی ساخت خانه و کمپ‌ را دارید و همچنین می‌توانید وارد کمپ دیگر افراد شوید که تجربه‌ی جالبی برای بازیکن ایجاد می‌کند. با پیشروی در بازی و کسب امتیاز می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. اگر شما به‌دنبال یک بازی زامبی‌محور جذابی موبایلی هستید قطعا از تجربه LifeAfter ساخته استودیوی NetEase Games لذت خواهید برد.

دانلود بازی LifeAfter

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Evolution 2:

۴- بازی Evolution 2: Shooting games

  • استودیو: My.com B.V
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Evolution 2: Shooting games روایتگر شهری است که در گذشته محل زندگی انسان‌ها بود ولی با گذشت زمان تبدیل به شهری شد که محل درگیری‌های موجودات عظیم‌الجثه و ربات‌ها و دیگر موجودات شرور شده است. بازی شما را در نقش شخصیتی به نام Blake قرار می‌دهد که باتوجه‌به قدرت‌های مختلفی که دارد باید این موجودات را از بین ببرید. در همین خصوص بازی طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها در طول مراحل بازی استفاده کنید. در طول بازی می‌توانید شخصیت‌های خود را از نقطه و نظرهای مختلف ارتقا دهید. بازی علاوه‌بر بخش داستانی یک بخش آنلاین نیز دارد که با ورود به آن می‌توانید به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید که هیجان خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید درکنار یک تجربه داستانی اکشن، گاهی به سراغ بخش آنلاین و رقابتی بروید، ساخته استودیوی My.com B.V این کار را برای شما انجام داده است.

دانلود بازی Evolution 2: Shooting games

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Badlanders

۳- بازی Badlanders

  • استودیو: Hong Kong NetEase Interactive Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Badlanders ساخته استودیوی مشهور NetEase Interactive شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که باید برای بقا دست به هرکاری بزند. بازی شباهت انکار ناپذیری با بازی Pubg Mobile دارد که در بدو شروع مراحل بازی متوجه آن می‌شوید. Badlanders شامل سه حالت آسان، متوسط و حرفه‌ای است که بسته به بازی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد که در طول بازی می‌توانید آن را به‌دست بیاورید و هریک را نیز ارتقا دهید. یکی از موارد مهم بازی مدیریت آیتم‌ها است که می‌تواند گاهی شما را با چالش روبه‌رو کند. در طول هر مرحله با دشمنان مختلفی که درواقع بازیکنان آنلاین دیگری هستند روبه‌رو می‌شوید که آن‌ها نیز هدفی مشابه شما دارند. هدف شما در طول بازی جمع‌آوری آیتم‌ها مختلف و همچنین کشتن دشمنان پیش‌رو است. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی اکشن و بقا خوب را تجربه کنید بازی Badlanders با گیم‌پلی جذابی که دارد می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند.

دانلود بازی Badlanders

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Noblemen: 1896

۲- بازی Noblemen: 1896

  • استودیو: Foursaken Media
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Noblemen 1896 شما را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد جایی که باید در نقش شخصیت اصلی بازی دشمنان خود از بین ببرید و مأموریت‌های پیش‌رو را به سرانجام برسانید. بازی شامل سلاح‌های مختلف دوران جنگ جهانی است که می‌توانید در طول بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. همچنین با وسایل مختلفی مانند کشتی، جت و مواردی دیگر روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بازی شما را به‌تنهایی در مراحل بازی رها نمی‌کند و گاهی در برخی از مراحل بازی همراهی نیز دارید که در کشتن دشمنان به شما کمک می‌کنند.. یکی از نکات خوب بازی تنوع محیطی آن است. درواقع در هرمرحله از بازی وارد محیطی متفاوت نسبت به مرحله قبل می‌شوید که به عدم تکراری شدن روند بازی کمک می‌کند. اگر علاقه‌مند به بازی‌هایی با محوریت دوران جنگ جهانی هستید بازی Noblemen 1896 ساخته استودیوی Foursaken Media گزینه ایده‌آلی در این فهرست است.

دانلود بازی Noblemen: 1896

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dawnbringer

۱- بازی Dawnbringer

  • استودیو: Kiloo
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در آخرین قسمت به سراغ یک بازی نقش آفرینی می‌رویم که باید در دنیای آن با نیروهای شیطانی مبارزه و آن‌ها را نابود کنید. داستان بازی Dawnbringer در سرزمینی به نام Mourngard جریان دارد و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید نیروی تاریکی حاکم بر این سرزمین را از بین ببرید که البته با چالش‌های بسیاری در طول بازی روبه‌رو می‌شوید. بازی سلاح‌ها و نیروهای ویژه مختلفی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌دست آورده و همچنین آن‌ها ارتقا دهید. در طول بازی قرار است با باس‌فایت‌‌های مختلفی روبه‌رو شوید که هریک از آن‌ها چالش برانگیز هستند. ساخته استودیوی Kiloo یک اثر جذابی نقش آفرینی است که برای دوستداران بازی‌های اینچنینی می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

دانلود بازی Dawnbringer

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های سوم شخص اندروید 2023 کدام ها هستند؟‌

اگر بازی با جزئیات بالا می‌خواهید، Farlight 84 با تنظیمات گرافیکی متنوع گزینه خوبی برای دانلود است. شما همینطور می‌توانید بازی Left to Survive را نیز برای دانلود انتخاب کنید. پس باتوجه‌به دلخواه‌تون می‌توانید بازی‌های متنوعی را دانلود کنید.

بازی های FPS می‌توانند TPS باشند؟

بله برخی بازی های آنلاین مانند بازی پابجی موبایل و بازی Farlight 84 قابلیت تغییر دوربین را به کاربر ها داده‌اند. به این ترتیب می‌توانید دوربین خود را به Third-person shooter یا همان سوم شخص (TPS) تغییر دهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده