// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

بخش سرگرمی تعاملی برادران وارنر احتمالا فروخته نخواهد شد

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی مدیرعامل وارنر مدیا (Warner Media) منتشر شده، گویا شرکت برادران وارنر در حال حاضر از فروش بخش بازی خود منصرف شده‌ است.

طبق گزارش‌های اخیر، مدتی است که شرکت AT&T بخش گیمینگ برادران وارنر یا همان Warner Bros. Interactive Entertainment را برای فروش قرار داده است. فروش این بخش به معنی از دست دادن استودیوهایی نظیر ندررلم و راک استدی و آی‌پی‌هایی نظیر Mortal Kombat و مجموعه بازی‌های Batman است. در ادامه شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه شرکت‌هایی نظیر تیک-تو اینتراکتیو، مایکروسافت و الکترونیک آرتز قصد خرید بخش گیمینگ برادران وارنر را دارند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیسون کیلار، مدیرعامل وارنر مدیا (Warner Media)، بیانیه‌ای را به کارمندان وارنر ایمیل کرده که خبر از احتمال فروخته نشدن بخش گیمینگ برادران وارنر می‌دهد. او در ایمیل خود نوشت: «تابی امیریک همچنان وظیفه هدایت Warner Bros. Motion Pictures Group را برعهده دارد. Warner Bros. Interactive درکنار برندهای جهانی و تیم مجموعه نظیر DC همچنان بخشی از استودیوها و گروه شبکه‌ای ما است و توسط پم لیفورد هدایت می‌شود. همچنین بخش «کودکان»، «نوجوانان» و «تجارت‌های کلاسیک» هم توسط تام اشایم رهبری می‌شود. تمامی این بخش‌ها با هدف درگیر کردن بیشتر مخاطبان در بخش بازی‌های ویدیویی و سایر فعالیت‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.» 

بیانیه ذکر شده به‌صورت عمومی هم در اتاق خبری برادران وارنر منتشر شد و اشاره به «درگیر کردن مخاطبان در بخش بازی‌های ویدیویی» نشان می‌دهد که احتمالا AT&T فعلا قصد فروش بخش گیمینگ برادران وارنر را ندارد یا از انجام این کار منصرف شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده