// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر احتمالا به فروش گذاشته می‌شود

به‌نظر می‌رسد AT&T، کمپانی مادر Warner Bros. Interactive Entertainment، قصد فروش این شرکت را در ازای دریافت چهار میلیارد دلار دارد.

برادران وارنر جزو آن دسته از شرکت‌های بزرگی به حساب می‌آید که در مدیوم سینما و گیم حضور پررنگی داشته است. بخش گیمینگ برادران وارنر یا همان Warner Bros. Interactive Entertainment ناشر مجموعه‌هایی مثل Lego، Mortal Kombat و Batman است. درحال حاضر این این شرکت در اختیار وارنر مدیا (WarnerMedia) است و وارنر مدیا هم زیر مجموعه‌ای از شرکت AT&T به حساب می‌آید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی گزارشی از سوی CNBC منتشر شده که خبر از فروش شرکت برادران وارنر اینتراکتیو اینترتینمنت را می‌دهد. درواقع این شرکت قصد دارد بخش گیمینگ برادران وارنر را با قیمت چهار میلیارد دلار به‌فروش برساند.

در ادامه اعلام شده که شرکت‌هایی نظیر اکتیویژن-بلیزارد، الکترونیک آرتز و تیک-تو اینتراکتیو از مدعیان خرید برادران وارنر اینتراکتیو اینترتینمنت به حساب می‌آیند. بااین‌حال باید منتظر اخبار بیشتر و رسمی حول این موضوع بمانیم، زیرا درگذشته هم شایعات مشابهی در صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر شده بودند، اما هیچ‌وقت به حقیقت تبدیل نشدند. 

اگر شاهد فروش بخش گیمینگ وارنر برادرز توسط AT&T باشیم حق نشر بازی Harry Potter یا بازی Lord of the Rings هم به خریدار جدید واگذار می‌شود. درواقع استودیوهایی مثل راک استدی و ندررلم هم در ساختار شرکت جدید قرار می‌گیرند، زیرا این استودیوها، توسط بخش گیمینگ برادران وارنر خریداری شده‌ است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده