// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵

بازی Suicide Squad توسط راک استدی تایید شد؛ معرفی کامل در رویداد DC FanDome

پس از ماه‌ها انتشار شایعه‌های فراوان در رابطه با بازی «جوخه انتحار»، بالاخره شرکت Rocksteady Studios به‌صورت رسمی با انتشار یک پوستر اعلام کرد که در تاریخ ۱ شهریور اولین تریلر بازی Suicide Squad را پخش خواهد کرد.

پس از ۵ سال صبر طرفداران برای شنیدن اخبار بازی جدید راجع به پروژه‌ی بعدی استودیو محبوب راک استدی، بالاخره یک پوستر و متنی کوتاه در اکانت توییتر رسمی Rocksteady Studios به سکوت مرگبار پایان دادند. راک‌استدی با انتشار پوستری که در آن سوپرمن و چشم‌های کم‌وبیش محوشده‌ی او را می‌بینیم، بازی Suicide Squad را تایید کرد. در این پوستر روی سر سوپرمن لوگو بازی به شکلی شبیه به نشان هدف یک تک‌تیرانداز دیده می‌شود تا مخاطبان احساس کنند که مرد پولادین قرار است دشمن اصلی جوخه‌ی انتحار در اثر مورد بحث باشد. مخصوصا باتوجه‌به اینکه در توییت راک‌استدی هم عبارت «روی هدف قفل شد» به چشم می‌خورد.

همچنین راک‌استدی اعلام کرد که بازی Suicide Squad به‌صورت رسمی در رویداد DCFanDome به نمایش درمی‌آید؛ یک رویداد دیجیتالی ۲۴ساعته، کاملا رایگان و مرتبط با کمیک‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های جدید دی سی.

پوستر سوپرمن در بازی جدید استودیو راک استدی یعنی بازی جوخه انتحار

جالب این‌جا است که در رویداد نام‌برده که در تاریخ ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود، فیلم The Suicide Squad جیمز گان هم حضور دارد. راستی اگر شایعه‌ها درست باشند، تازه‌ترین بازی بزرگ «بتمن» و بازی Injustice 3 هم بخشی از همین رویداد هستند.

اگر شایعه‌های پیشین درست باشند، بازی Suicide Squad شرکت راک استدی فقط برای کنسول‌های نسل ۹ (ایکس‌ باکس سری ایکس مایکروسافت و پلی ‌استیشن 5 سونی) و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده