نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

تریلر جدید Microsoft Flight Simulator فرودگاه‌ها و هواپیماهای بازی را نشان می‌دهد

به فاصله کمتر از سه هفته مانده به عرضه رسمی بازی Microsoft Flight Simulator، به‌تازگی تیم سازنده تریلر جدیدی از بازی با هدف نمایش تعدادی از فرودگاه‌ها و هوپیماهای آن را منتشر کرد.

یکی از جذاب‌ترین و بلندپروازترین آرزوی هر انسانی پرواز کردن است. در دنیای بازی‌های ویدیویی اما آنطور که انتظار می‌رفت به تحقق این رویای بشر توجه نشده است. مایکروسافت اما در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان رشته خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک از بازی‌های ویدیویی استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در این مدت نسخه آلفای بازی Microsoft Flight Simulator دردسترس تعدادی از افراد قرار داشت و تصاویر زیبا و چشم‌نوازی از آن نیز منتشر شد. حال پس از اینکه بالاخره تیم سازنده چندی پیش تاریخ عرضه بازی را ۲۸ مرداد اعلام کرد، در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مایکروسافت تریلری از بازی Microsoft Flight Simulator با هدف نمایش تعدادی از فرودگاه‌ها و هواپیماهای داخل آن را منتشر کرد.

البته باید توجه داشته باشید از آنجایی که طبق اعلام رسمی استودیوی آسوبو در این بازی حدود ۳۷ هزار فرودگاه شبیه‌سازی شده است، ما در این ویدیو تنها بخشی از آن‌ها را تماشا می‌کنیم؛ اما با استناد به همین ویدیو و نمایش‌های قبلی جزییات و گرافیک بصری بازی همچنان بی‌نقص به‌نظر می‌ر‌سند. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم تا با جدیدترین شبیه‌ساز خلبانی موجود بیشتر آشا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Microsoft Flight Simulator طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در ابتدا برای پلتفرم پی سی و با مدتی تأخیر برای دارندگان کنسول ایکس‌ باکس وان نیز روانه بازار شود.

اگر شما هم از عاشقان رشته خلبانی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده