// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

تصویر رسمی باکس آرت بازی های پلی استیشن 5 منتشر شد

سونی دو تصویر از نسخه‌ی فیزیکی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز را منتشر کرد که نشان می‌دهند نسخه‌های فیزیکی بازی‌های پلی‌استیشن 5، چه ظاهری دارند.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، از تصویر روی جلد نسخه فیزیکی بازی‌های پلی استیشن 5 رونمایی شده است. به مانند خود پلی‌استیشن 5 سونی، کنترلر دوال‌سنس و تمام لوازم جانبی خاصی که برای کنسول عرضه می‌شوند، قسمت فوقانی باکس‌آرت بازی‌های PS5 هم روی ترکیب دو رنگ سیاه و سفید تاکید می‌کند. این باکس آرت، درواقع تصویر روی جلد بازی Spider-Man: Miles Morales  است که مایلز مورالز را در مرکز آن قرار داده است و قرار است در تعطیلات امسال این بازی منتشر شود. حاشیه‌های بسته‌بندی نسخه‌ی فیزیکی هم همچنان به عادت همیشگی سونی، آبی‌رنگ است. راستی این اولین باکس‌آرت یک بازی انحصاری پلی استیشن است که لوگو برند PS Studios روی آن دیده می‌شود.

تصویر آتشی مایلز مورالز روی جلد بازی اسپایدرمن پلی استیشن 5

اینسامنیاک گیمز پیش از معرفی و عرضه‌ی بازی Marvel's Spider-Man 2 به تکمیل ساخت و انتشار بازی Spider-Man: Miles Morales می‌پردازد؛ اثری که برای سری بازی جدید «اسپایدرمن»، حکم بازی Uncharted: The Lost Legacy برای مجموعه‌ی «آنچارتد» و بازی Infamous First Light برای مجموعه‌ی «اینفیمس» را دارد. همچنین می‌دانیم که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر می‌شود و مایلز مورالز شخصیت اصلی این قسمت از بازی مرد عنکبوتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا طراحی باکس‌آرت و بسته‌بندی نسخه‌های فیزیکی بازی‌های پلی‌استیشن 5 را می‌پسندید؟


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده