نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۱

لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 5؛ از دوربین تا هدست سه‌بعدی

سونی در جریان رونمایی از ظاهر کنسول پلی‌استیشن 5، لوازم جانبی مختلف آن را هم معرفی کرد که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

کنسول جدید سونی یا همان پلی استیشن 5، دقایقی پیش در جریان رویداد «آینده گیمینگ» سونی رسما رونمایی شد و متوجه شدیم که این کنسول دارای دو نسخه استاندارد و دیجیتالی خواهد بود. با این حال سونی ضمن رونمایی از ظاهر کنسول، چند وسیله جانبی هم برای آن معرفی کرد که سعی می‌کنیم نگاهی به آن‌ها داشته باشیم. 

دوربین پلی استیشن 5

دوربین پلی استیشن 5

دوربین جدید پلی‌استیشن 5 که با اسم HD Camera معرفی شده است، دارای دو لنز 1080p است و برای افرادی کاربرد خواهد داشت که به‌دنبال استریم بازی هستند. این دوربین که به‌نظر می‌رسد کیفیت بالایی هم دارد، وسیله‌ای کاربردی برای لایو استریمر‌ها خواهد بود. 

هدست پلی استیشن 5

هدست بی‌سیم سه‌بعدی

هدست جدید پلی‌استیشن 5 که به‌نوعی جایگزین برای هدست گلد پلی‌استیشن است، با نام Pulse 3D قابل خرید خواهد بود. این هدست بی‌سیم بیش از هر چیزی برای ارائه صدای سه‌بعدی کاربرد خواهد داشت که سونی تمرکز زیادی روی آن کرده است و اعتقاد دارد که کمک شایانی به بازیکنان برای غرق شدن در تجربه بازی‌ها خواهد کرد. این هدست همچنین دارای میکروفون نویز کنسلینگ است تا با حذف صداهای اضافی محیط صدای شما را به بهترین شکل به هم‌تیمی‌ها و دوستان‌تان برساند. 

ریموت پلی استیشن 5

ریموت

ریموت پلی استیشن 5 با نام Media Remote معرفی شده و همانطور که از اسم و ظاهر آن هم مشخص است، برای کنترل محتویات صوتی و تصویری کاربرد خواهد داشت. از ویژگی‌های قابل‌توجه این ریموت می‌توان به داشتن میکروفون داخلی برای دریافت دستور‌های صوتی اشاره کرد. همچنین در قسمت پایینی ریموت چند دکمه بدون علامت هم دیده می‌شود که معلوم نیست چه کاربردی خواهند داشت.

پایه شارژر دسته پلی استیشن 5

پایه شارژر دسته‌ها

آخرین وسیله جانبی معرفی‌شده برای پلی‌استیشن 5 هم پایه شارژر است که وظیفه شارژ کردن دسته‌های کنسول را برعهده دارد. این وسیله می‌تواند همزمان دو دسته دوال سنس را شارژ کند و نکته جالب در مورد آن اینکه به جای استفاده از پورت USB C تعبیه‌شده در قسمت بالای دسته‌ها، به قسمت پایین آن‌ها وصل می‌شود. ظاهر این پایه شارژر هم هم‌سو با خود کنسول و دسته‌ها با ترکیبی از رنگ‌های سیاه و سفید است. 

سونی هنوز قیمت پلی استیشن 5 یا لوازم جانبی آن را مشخص نکرده است و باید منتظر ماند و دید که خرید هریک از تجهیزات معرفی‌شده، چقدر هزینه خواهد داشت.

دانلود از آپارات


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده