// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۸

بازی Shadow Warrior 3 برای کامپیوتر معرفی شد؛ عرضه در سال 2021

استودیو فلایینگ وایلد هاگ با انتشار یک تریلر سینمایی، بازی Shadow Warrior 3 را رسما برای کامپیوتر معرفی کرد.

دو روز پیش بود که استودیو فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog)، سازنده مجموعه Shadow Warrior، با انتشار یک تصویر در حساب کاربری توییتر خود خبر از رونمایی از یک بازی جدید را داد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فلایینگ وایلد هاگ بازی جدید خود را معرفی کرده است.

استودیو فلایینگ وایلد هاگ و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، ناشر مجموعه شدو واریور، با انتشار یک تریلر سینمایی جابی و طنزآلود، بازی Shadow Warrior 3 را برای کامپیوتر معرفی کردند. در ادامه تاریخ دقیق بازی اعلام نشد، اما مشخص شد که Shadow Warrior 3 در سال ۲۰۲۱ برای کاربران استیم عرضه می‌شود. 

همچنین کاربران در جریان رویداد دیوالور دایرکت اولین تریلر از گیم‌پلی شدو واریور 3 را تماشا خواهند کرد. این رویداد ۲۱ تیر ماه (۱۱ ژوئیه) و ساعت ۱۱:۳۰ شب به‌وقت ایران از کانال توییچ دیوالور پخش می‌شود. کوبا آپون، کارگردان بازی Shadow Warrior 3 در جریان بیانیه خود اعلام کرده که Shadow Warrior 3 تجربه‌ای کاملا جدید و تازه را ارائه خواهد کرد و گان‌پلی سرعتی، شمشیر بازی خشن و جذاب درکنار سایر حرکات قهرمان داستان قادر به افزایش آدرنالین شما در طول تجربه بازی خواهند بود. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفته «ما هرگز ریشه‌های استودیو فلایینگ وایلد هاگ در ساخت بازی را فراموش نکرده‌ایم و امیدواریم که Shadow Warrior 3 همانند یک بازگشت به خانه برای کاربران قدیمی عمل کند». در انتها کوبا آپون به این مورد اشاره کرده که انتظار برای آشنایی کاربران تازه‌وارد با لو ونگ، قهرمان داستان، بسیار سخت است که این بار با دشمنی روبه‌رو می‌شود که حتی برای او هم چالش‌برانگیز است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Shadow Warrior 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده