// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

تاریخ رویداد دیجیتالی دیوالور دایرکت مشخص شد

حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال اعلام کرده که رویداد دیجیتالی دیوالور دایرکت در تاریخ ۲۱ تیر ماه برگزار می‌شود.

مدتی پیش دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در توییتر اعلام کرده بود که با لغو شدن رویداد E3 2020، دایرکت مخصوص‌به خود را با نام دیوالور دایرکت برگزار خواهد کرد. در آن زمان تاریخ پخش این رویداد دیجیتالی اعلام نشده بود، اما به‌تازگی دیوالور دیجیتال تاریخ آن را اعلام کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیوالور دیجیتال در توییتر با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه اعلام کرده که رویداد دیوالور دایرکت در تاریخ ۲۱ تیر ماه (۱۱ جولای) و ساعت ۱۱:۳۰ شب به‌وقت ایران به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود. در ادامه اعلام نشده که چه محتویاتی نمایش داده می‌شود، اما طبق نشست خبری اخیر آن‌ها شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی‌های مستقل معرفی شده، رونمایی از بازی‌های معرفی نشده، تریلر گیم‌پلی بازی‌های مختلف و همچنین یک مهمان ویژه خواهیم بود که نامی از او برده نشده است.

یکی از ویژگی‌های رویداد دیوالور دیجیتال در سال‌های گذشته، برگزاری عجیب‌وغریب و متفاوت نسبت‌به سایر کنفرانس‌های خبری E3 بود. امیدواریم در این رویداد دیجیتالی هم شاهد یک ارائه متفاوت و جدید از سوی دیوالور دیجیتال باشیم. دو بازی Carrion و Disc Room جزو مواردی هستند که در این رویداد شاهد آن‌ها خواهیم بود، اما کاربران بازی‌های مستقل، امیدوار هستند که بازی Hotline Miami 3 نمایش داده شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر هم می‌توانید تیزر کوتاه مربوط‌به رویداد دیوالور دایرکت را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده