// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

بازی جدید سازنده Shadow Warrior به‌زودی معرفی می‌شود

حساب کاربری توییتر Shadow Warrior به‌تازگی تصویری را منتشر کرده که خبر از رونمایی بازی جدید استودیو Flying Wild Hog می‌دهد. 

بازی Shadow Warrior برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ به‌صورت سه‌بعدی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. این در حالی است که استودیو فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) در سال ۲۰۱۲ شدو واریور را بازسازی کرد و کاربران لو ونگ، قهرمان بازی Shadow Warrior، را با ظاهری مدرن مشاهده کردند. همچنین در سال ۲۰۱۶ هم دنباله این بازی با نام Shadow Warrior 2 روانه بازار شد. چهار سال از آخرین نسخه این مجموعه می‌گذرد و احتمال می‌رود در جریان رویداد دیوالور دایرکت، شاهد رونمایی از نسخه سوم باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر شدو واریور تصویری را منتشر کرده که خبر از معرفی بازی جدید استودیو فلایینگ وایلد هاگ می‌دهد. از آن‌جایی که ناشر مجموعه Shadow Warrior، شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) است، احتمال می‌رود در رویداد دیوالور دایکرت که در تاریخ ۲۱ تیر ماه (۱۱ ژوئیه) برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از بازی Shadow Warrior 3 باشیم. البته اشاره کنم که استودیو فلایینگ وایلد هم‌اکنون روی سه پروژه مختلف کار می‌کند و شاید یک بازی کاملا جدید را نشان دهند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که فلایینگ وایلد هاگ چه پروژه‌ای را نشان می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شاهد نسخه سوم Shadow Warrior خواهیم بود یا تیم سازنده آی‌پی جدیدی را معرفی می‌کند؟ همچنین کاربرانی که هنوز موفق به تجربه‌ی این مجموعه نشده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند در جریان تخفیف‌های استیم نسخه اول و دوم را با ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنند. 

تیزر رونمایی از بازی جدید سازنده Shadow Warrior


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده