// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

الکترونیک آرتز به خرید احتمالی WB Games اشاره می‌کند

بلیک یورگنسن در جدیدترین گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز به دراختیار گرفتن استودیوهای بزرگ و صاحب نام اشاره کرده است.

مدتی است خبر‌هایی مبنی براینکه که شرکت AT&T، بخش گیمینگ برادران وارد یا همان WB Games را برای فروش قرار داده است، به‌گوش می‌رسد. درگذشته اعلام شده بود که شرکت‌هایی مثل اکتیویژن، الکترونیک آرتز و تیک-تو اینتراکتیو خواهان خرید WB Games هستند که در ادامه مایکروسافت هم به جمع آن‌ها اضافه شد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز اقدامات خاصی را در این راستا انجام داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از بلیک یورگنسن، مدیرمالی الکترونیک آرتز، در مورد مالکیت‌های آینده این شرکت پرسیده شد. بلیک یورگنسن در جواب خود به موارد دقیقی اشاره نکرد، اما گفت «این مورد جالب‌تر از هر زمان دیگری است» و ظاهرا الکترونیک آرتز بهترین استودیوها را برای مالکیت درنظر گرفته است. ازاین‌رو احتمالاتی وجود دارد که الکترونیک آرتز در حال مذاکره با AT&T برای خرید بخش گیمینگ برادران وارنر است. 

جالب است بدانید قیمت درنظر گرفته شده برای مالکیت WB Games، دو میلیارد تا چهار میلیارد دلار است و اگر الکترونیک آرتز بتواند این هزینه را متحمل شود، صاحب استودیوهایی نظیر راک‌استدی، ندررلم، TT Games و Warner Bros. Montreal می‌شود. ازاین‌رو باید منتظر بمانیم و ببینیم که WB Games در انتها به‌دست چه شرکتی می‌افتد. پس از انتشار این خبر، کاربران متعددی نارضایتی خود از این خبر را در توییتر اعلام کرده و خواهان دراختیار گرفته شدن بخش گیمینگ برادران وارنر به‌دست هر استودیو به‌جز الکترونیک آرتز هستند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده