// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸

مایکروسافت علاقه‌مند به خرید بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر است

شرکت AT&T همچنان مایل به فروش Warner Bros. Interactive Entertainment است و مایکروسافت به‌تازگی علاقه‌مندی خود را برای خرید اعلام کرده است.

مدتی است که شرکت AT&T قصد دارد شرکت سرگرمی تعاملی برادران وارنر را به فروش برساند. دراین‌میان الکترونیک آرتز، اکتیویژن و تیک-تو اینتراکتیو آمادگی خود برای خریدن بخش گیمینگ برادران وارنر را اعلام کرده بودند، اما مدعی جدیدی وارد رقابت شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت The Information اعلام کرده از دو منبع آگاه و مستقل خود شنیده است که مایکروسافت هم خواهان خرید شرکت سرگرمی تعاملی برادران وارنر است. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد و در ادامه شاهد اضافه شدن بخش گیمینگ برادران وارنر به استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس باشیم، استودیوهایی نظیر راک‌استدی، ندررلم و WB Montreal هم به استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس اضافه می‌شوند. 

همچنین تصمیم‌گیری برای آی‌پی‌هایی نظیر Harry Potter و Batman هم برعهده مایکروسافت خواهد بود. ازطرفی شرکت AT&T قصد فروش بخش گیمینگ برادران وارنر را در ازای دریافت چهار میلیارد دلار دارد. مایکروسافت هم باتوجه‌به به سابقه دو الی سه سال اخیر خورد و خرید استودیوهای مختلف، به‌نظر می‌رسد یکی از خریداران جدی به حساب می‌آید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دوست دارید کدام یک از این چهار شرکت، بخش گیمینگ برادران وارنر را خریداری کنند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده