// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

بازیگر نقش گاس فرینگ سریال Breaking Bad از نقش‌آفرینی خود در یک بازی بزرگ می‌گوید

جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر آثاری مانند سریال Breaking Bad و «مندلورین» که انگار تنها به‌خاطر بازی در جایگاه کاراکترهای منفی شناخته می‌شود، در یک بازی بزرگ معرفی‌نشده هم اجرا کرده است که شاید «فار کرای» بعدی باشد.

به‌تازگی و در مصاحبه با یک رسانه‌ی سینمایی، بازیگر نقش گاس فرینگ «بریکینگ بد» اعلام کرد که در ماه‌های آغازین سال ۲۰۲۰ میلادی روی یک بازی ویدیویی کار کرده است؛ اثری که از برخی تکنولوژی‌های جدید بهره می‌برد و او فعلا نمی‌تواند اسم آن را به زبان بیاورد. دنیل احمد، تحلیل‌گر شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی هم در واکنش به صحبت‌های جانکارلو اسپوزیتو اعلام کرد که مخاطب‌ها طی ۴ هفته‌ی آینده با این بازی روبه‌رو می‌شوند. پس اگر واقعا با یک محصول بزرگ طرف باشیم، یا در کنفرانس دیجیتالی یوبیسافت با آن مواجه می‌شویم یا باید در کنفرانس دیجیتالی مایکروسافت با محوریت بازی‌های ایکس باکس سری ایکس انتظارش را بکشیم.

اسپوزیتو که اکنون در نقش ماف گیدیون سریال The Mandalorian هم طرفدارهای خاص خود را دارد و قطعا حضور پررنگی در فصل دوم این محصول محبوب خواهد داشت، می‌گوید برای ساخت بازی مورد بحث نوع تازه‌ای از اجرا را تجربه کرده است.

آیا باتوجه‌به اینکه او عادت به بازی کردن کاراکترهای منفی دارد و شایعه‌ی معرفی بازی Far Cry جدید هم به گوش می‌رسد، می‌توان قطعات پازل را کنار هم گذاشت و گفت او آنتاگونیست «فار کرای» خواهد بود؟ یا ممکن است شاهد حضور وی در بازی Call of Duty Black Ops Cold War باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید به‌زودی جانکارلو اسپوزیتو را در یک بازی جدید از کدام استودیو ببینیم؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده