// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

تریلر Total War Saga: Troy تغییرات اعمال شده در این بازی را نشان می‌دهد

کریتیو اسمبلی پیش از انتشار بازی Total War Saga: Troy، باتوجه به نظرات کاربران تغییراتی را در این بازی اعمال کرده است که در قالب یک تریلر می‌توانید مشاهده کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدید بازی Total War Saga: Troy به تغییراتی که پیش از انتشار در این بازی استراتژی اعمال شده است اختصاص دارد. این تغییرات به‌گفته‌ی کریتیو اسمبلی، بنابه درخواست کاربران و با استفاده از بازخوردهای آنان صورت گرفته است تا بازی بیش از پیش به سلایق اکثریت طرفداران نزدیک شود.

دانلود ویدیو از آپارات

این تغییرات شامل قوی‌تر شدن شخصیت آکیلیس (آشیل)، حملات از جناحین یا Flank Attacks، بهبود برخی از ویژگی‌های واسط کاربری، امکان کمرنگ یا پررنگ‌تر کردن دنباله تیرهایی که از کمان رها می‌شوند و مواردی از این دست است. این بازی در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است و هر شخصی که آن را دریافت کند، برای همیشه می‌تواند آن را داشته باشد. در این بازی شخصیت‌هایی هم‌چون آکیلیس، آگاممنان، منلیوس، ادیسیوس، هکتور و پاریس حضور دارند که ویدیوی برخی از آن‌ها را در زومجی مشاهده کردید. همچنین با سیستم تجارت بازی در قالب یک تریلر آشنا شدید و از سیستم موردنیاز برای اجرای آن نیز مطلع شدید.

تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Troy برابر است با ۱۳ ماه اوت (۲۳ مرداد ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده