// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر جدید Total War Saga: Troy توضیحاتی در مورد مکانیزم تجارت این بازی ارائه می‌دهد

جدیدترین تریلر Total War Saga: Troy به توضیحاتی در مورد سیستم جدید تجارت این بازی استراتژی می‌پردازد.

امسال هم درست مانند سال‌های قبل، شاهد انتشار یک نسخه جدید از مجموعه محبوب و بزرگ توتال وار هستیم که قرار است مانند همیشه توسط کریتیو اسمبلی ساخته و توسط سگا منتشر شود. جدیدترین نسخه از این سری یعنی بازی Total War Saga: Troy شما را به یونان قدیم می‌برد، به افسانه‌ها و داستان شهری که حتی شاید وجود خارجی هم نداشته است؛ شهر تروا.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلری از Total War Saga: Troy منتشر شده است که سیستم تجارت بازی را به اختصار توضیح می‌دهد. همان‌طور که باید انتظار داشته باشید، تجارت یکی از رکن‌های مهم در دنیا است که در بازی‌های سری توتال‌وار هم کم و بیش به‌خوبی پیاده شده است. اما در بازی Total War Saga: Troy که دومین نسخه از سری فرعی Total War Saga محسوب می‌شود، علاوه‌بر تجارتِ مواردی مانند غذا، چوب، سنگ و از این قبیل، می‌توانید شهرها را هم مبادله کنید؛ یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی که تنها در چند نسخه از سری توتال‌وار وجود داشته است و پس از چند سال بازگشته است.

البته انجام این کار به سادگی مبادله کردن چند تکه چوب و سنگ نیست و باید به‌خوبی طرف مقابل خود را مجاب کنید. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ دادن پول، منابع تجاری، یا حتی تهدید! اگر بتوانید به هر شکلی شهری را از دست کسی درآورید، در حقیقت از جنگی جلوگیری کرده‌اید و کلیت بازی را تغییر داده‌اید! می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Total War Saga: Troy را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Troy برابر است با ۱۳ ماه آگوست (۲۳ مرداد ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود. این بازی در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است و هر شخصی که آن را دریافت کند، برای همیشه می‌تواند آن را داشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده