نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید A Total War Saga: Troy شخصیت پادشاه آگاممنون را معرفی می‌کند

کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلر جدیدی از بازی در آستانه انتشار A Total War Saga: Troy را با محوریت کاراکتر پادشاه آگاممنون منتشر کرد.

ویدیوی جدیدی که در کانال رسمی Total War در یوتیوب منتشر شده، به‌طور ویژه روی شخصیت آگاممنون به‌عنوان پادشاه موکنای (Mycenae) تمرکز دارد. آگاممنون یکی از قدرتمندترین اشخاص دنیای Achaean باستان است. درحالی که در این ویدیو تصاویر خاصی از گیم‌پلی بازی دیده نمی‌شود، اما می‌توان نمای واضحی از مدل شخصیت Agamemnon و ارتش او را مشاهده کرد.

شما می‌توانید در ادامه به این تریلر نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی A Total War Saga: Troy سال گذشته توسط کریتیو اسمبلی معرفی شد. چندی پیش نیز خبری مبنی بر عرضه انحصاری این بازی در فروشگاه اپیک گیمز به مدت یک سال منتشر شده بود. این قسمت از بازی‌های توتال وار به‌صورت یک مرحله‌ای عرضه شده و برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی‌های بیشتر در ادامه‌ی آن وجود ندارد. قبلاً هم ویدیوهای متعددی با محوریت اسب مشهور تروا، شخصیت آکیلیس، منلائوس و یک مورد که به پاریس، شاهزاده تروا می‌پرداخت، منتشر شده است.

A Total War Saga: Troy

ضمن اینکه A Total War Saga: Troy در ۲۴ ساعت اولی که در اپیک گیمز استور عرضه می‌شود، به‌صورت رایگان (free for a day) قابل دریافت خواهد بود. بازی Total War Saga: Troy یک بازی استراتژی با محوریت نبرد تروا از سری بازی توتال وار استودیو کریتیو اسمبلی و سگا است. اگر قبلاً با این بازی آشنایی نداشتید، می‌توانید در ادامه متن رسمی معرفی بازی را مشاهده کنید:

در افسانه‌های یونان باستان غوطه‌ور شوید

«بازی A Total War Saga: TROY با با الهام از داستان‌های حماسی عشق و خونریزی هومر در ایلیاد (Iliad)، روی وقایع تاریخی جنگ تروا تمرکز دارد. این بازی سعی دارد تا یک نقطه‌ی تاریخی در افسانه‌های یونان باستان را به نحوی که قبلاً سابقه نداشته، مجدداً بازسازی کند.»

جنگ تروا را تجربه کنید

«بازی TROY، از دو منظر یونان و تروا به این نزاع افسانه‌ای می‌پردازد. A Total War Saga: TROY با بررسی دقیق این وقایع اسطوره‌ای، واقعیت‌هایی که افسانه‌های مختلف از آن الهام گرفته‌اند را برملاء می‌کند.»

قهرمان خود را انتخاب کنید

«با انتخاب یکی از هشت قهرمان اسطوره‌ای این داستان، برای نجات یا تسخیر قلمرو پادشاهی تروی مبارزه کنید. این فهرست، اشخاص و اسامی شناخته‌ شده‌ای مانند جنگجوی نامدار آکیلیس (Achilles)، شاهزاده‌ی نجیب و مدافع هکتور، شاهزاده‌ی سرسخت پاریس و پادشاه انتقام‌جو منلائوس را در بر می‌گیرد.»

امپراطوری خود در عصر برنز را برپا کنید

«مدیریت سرزمین‌های امپراطوری و مبارزات جذاب و real-time این بازی در قالب گیم‌پلی نوبتی (turn-based) بازی‌های Total War صورت گرفته و تصمیمات و اقدامات شما می‌تواند سرنوشت این جنگ‌ها را رقم بزند. با نقش آفرینی در این بازسازی بزرگ و حیرت انگیز از وقایع عصر برنز سرزمین‌های مدیترانه‌ای، امپراطوری خود را ازطریق استراتژی، سیاست، دیپلماسی و جنگ‌های همه جانبه بنا کنید.»

درکنار غول‌ها و موجودات افسانه‌ای به جنگ بروید

«این بازی با الهام گرفتن از شماری از موجودات افسانه‌ای یونان باستان، حرارت و هیجان میدان نبرد را دوچندان می‌کند. جنگجویانی از قبیل مینوتورها، دیوهای تک چشم (Cyclops)، غول‌ها و موجودات نیمه اسب-نیمه انسان از جمله مواردی هستند که در دنیای این بازی مشاهده خواهید کرد.»


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده