نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

اتمام فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher پیش از سال ۲۰۲۱ بعید است

ظاهراٌ فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher شبکه‌ی نتفلیکس از ماه اوت ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و این کار تا اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

سریال لایو-اکشن بسیار موفق The Witcher (ویچر) شبکه‌ی نتفلیکس یکی از آثاری بود که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت، اما اخیراً با بهبودی نسبی شرایط خبرهایی از آغاز دوباره‌ی فیلم‌برداری و تولیدش منتشر شد. براساس اعلام وب‌سایت Redanian Intelligence که اخبار مربوط‌به سریال The Witcher را مخابره می‌کند، انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فصل دوم سریال از تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ (۷ اوت ۲۰۲۰) از سر گرفته شود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، کار فیلم‌برداری فصل دوم تقریباً در همان تاریخی که پیش از همه‌گیری ویروس کرونا برای پایان کار پیش‌بینی شده بود، آغاز می‌شود و حوالی فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ (اواسط بهمن تا اواسط اسفند ۱۳۹۹) خاتمه می‌یابد. این مورد احتمالاً روی زمان پخش فصل دوم The Witcher نیز تاثیر می‌گذارد که برای نمایش در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

گرالت، ینیفر و سیری در فصل دوم سریال The Witcher

بااین‌حال، سازندگان The Witcher پیش از توقف تولید سریال در اسفندماه سال گذشته توانستند برای مدت پنج هفته روی فصل دوم آن کار کنند. همچنین شایعات تازه از بازگشت هنری کویل و فریا آلن به استودیوی فیلم‌سازی آبورفیلد برای کسب آمادگی برای شروع فیلم‌برداری ماه آینده حکایت دارند که تابه‌حال تایید نشده است. هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، لیلی کوپر نقش مورتا، جرمی کرافورد نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن نقش کاهیر، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد نقش آرتوریس، لارس میکلسن نقش استرگبور، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، آنا شافر نقش تریس مریگولد و تریکا ویلسون-رید نقش سابرینا را در فصل دوم سریال The Witcher ایفا می‌کنند. از بازیگران تازه‌ی این سریال فانتزی نیز می‌توان به کریستوفر هیویو، کیم بودنیا، پل بولیون، یاسن آتور، اگنس بیورن، تووه ارستد راسموسن، آیشا فابین راس و مسیا سیمسون اشاره کرد.

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پُرفروشی تحت همین نام نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم در بیشتر مواقع شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خودشان نشان می‌دهند. بااین‌وجود، زمانی‌که دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید درکنار یکدیگر راه‌شان را در قاره‌ای بی‌نهایت بی‌ثبات پیدا کنند. لورن اشمیت هیسریچ که نویسندگی سریال‌های The Defenders (مدافعان)، Daredevil (بی‌باک) و Power (قدرت) را در کارنامه دارد، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال «ویچر» فعالیت می‌کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت Platige Image، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

فارغ از این موارد، چندی قبل شبکه‌ی نتفلیکس تایید کرد که انیمه‌ی The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) را در دست ساخت دارد و این اثر روی گذشته‌ی وزمیر تمرکز دارد که استاد گرالت بود و حکم پدر را برایش دارد. این انیمه توسط لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher و استودیوی میر، سازنده‌ی انیمیشن‌های The Legend of Korra (افسانه‌ی کورا) و Voltron: Legendary Defender (ولتران: مدافعانِ افسانه‌ای) ساخته می‌شود. در خلاصه‌ی داستان این انیمه که پیش از بازگشت گرالت، ینیفر و سیری با فصل دوم سریال The Witcher شاهد پخش آن خواهیم بود، می‌خوانیم که «وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیم گرالت و پس از اینکه با درخواست قانون سوپرایز از سوی دگلان مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوان یک ویچر آغاز می‌کند». درحال‌حاضر نخستین فصل سریال The Witcher در شبکه‌ی نتفلیکس قابل مشاهده است و اگر می‌خواهید تا بیشتر در دنیای پررَمزوراز ویچر غرق شوید، پیشنهاد می‌کنیم که به تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt از استودیوی CD Projekt Red در یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر بپردازید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده