نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

حضور بازیگران بیشتری در فصل دوم سریال The Witcher تایید شد؛ شروع مراحل فیلمبرداری

شبکه نتفلیکس از حضور ۷ بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Witcher خبر داده است. همچنین مراحل فیلمبرداری فصل دوم نیز آغاز شده است.

ماه آذر امسال بود که فصل اول سریال The Witcher (ویچر) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و این سریال پیش از انتشار برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فصل دوم این سریال فانتزی تایید و اعلام شده است. نتفلیکس رسما از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در بریتانیا خبر داد و در همین رابطه فهرستی از بازیگران و عوامل تولید جدید را نیز منتشر کرده است. فصل دوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. همچنین شبکه Netflix رسما تایید کرد که کریستوفر هیویو، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به جمع بازیگران فصل دوم سریال ویچر اضافه شده و قرار است نقش نیولن را بازی کند. او مردی نفرین شده هست که به شکل یک خرس وحشی تبدیل شده است و وی یکی از بهترین داستان‌های کوتاه را در The Last Wish دارد. 

کریستوفر هیویو / Kristofer Hivju

علاوه‌بر هیویو، ثو ارستد راسموسن در نقش اسکل (ویچر)، عایشه فابین راس در نقش لیدیا وان بردوورت، مسیا سیمسون در نقش فرانچسکا فیندابیر، اگنس بیورن در نقش ورینا، پاول بالیون در نقش لمبرت و یاسین عطور در نقش کوئن، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. پیش از این بازگشت هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری و آنیا چالوترا در نقش ینیفر، در فصل دوم سریال ویچر تایید شده بود که بخش زیادی از بازیگران فصل اول نیز قرار است بازگردند. در بازیگران جدید شاهد حضور سه ویچر جدید هستیم که اگر بازی The Witcher 3: Wild Hunt را انجام داده باشید، اسکل و لمبرت را به یاد خواهید آورد که به‌همراه کائر مورهن دو روی یک سکه در بازی بودند. همچنین کوئن دیگر ویچر جدید سریال است که نوع متفاوتی از آن‌ها است.

بااین‌حال، در فهرست جدید بازیگران سریال The Witcher خبری از بازیگر نقش وزمیر نیست و احتمالا نتفلیکس در نظر دارد تا در یک خبر جداگانه بازیگر نقش وزمیر را اعلام کند. همچنین فهرست کارگردان‌های فصل دوم سریال ویچر نیز مشخص شده که براساس آن، استفان سورجیک، سارا او‌گورمن، اد بازالژت و جیتا پتل هر یک وظیفه کارگردانی دو قسمت از فصل دوم این سریال را بر عهده خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده