// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰

جف کیلی: رویداد نمایش بازی های ایکس باکس سری ایکس قدرتمند خواهد بود

جف کیلی در استریم اخیر خود اعلام کرده که مایکروسافت برای رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس حسابی آماده است و شاهد نمایش قوی از سوی ‌آن‌ها خواهیم بود.

تنها ۳ روز به رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس زمان باقی‌مانده است و تمامی هواداران مایکروسافت خواهان مشاهده‌ی یک نمایش بسیار خوب و قدرتمند از سوی تیم ایکس‌باکس هستند. ازطرفی مایکروسافت برای امیدوار کردن کاربران در نسل نهم باید نمایش خیره‌کننده‌ای داشته باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی در استریم اخیر خود که یک سؤال جواب به کاربران بود، اعلام کرد مایکروسافت تمامی واکنش‌‌ها و بازخوردهای رویداد قبلی خود را درنظر گرفته است و روز پنجشنبه، شاهد یک نمایش بسیار خوب و قدرتمند از سوی مایکروسافت خواهیم بود. همچنین در جریان پری‌شو قبل از نمایش اصلی، بازی‌های مختلفی معرفی می‌شوند تا کاربران آماده رویداد اصلی شوند. 

دراین‌میان اشاره کنم که پری‌شو نمایش بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس با میزبانی جف کیلی برگزار می‌شود. همچنین آرون گرینبرگ هم اعلام کرده بود که رویداد اصلی تقریبا یک ساعت زمان خواهد داشت و به‌صورت کامل، شاهد تریلرهای بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود. ازاین‌رو عوامل تیم ایکس‌باکس در طول نمایش بازی‌ها صحبت نخواهند کرد و کاربران فقط بازی‌های ویدیویی را مشاهده خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد رویداد روز پنجشنبه مایکروسافت چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند پس از گذشت یک نسل، نگاه کاربران را به سمت خود جلب کند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده