// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل 29 Days؛ چالش ۲۹ روزه!

بازی موبایل Days 29 شما را به یک چالش ۲۹ روزه دعوت می‌کند که سربلند بیرون آمدن از آن کار بسیار دشواری است. در این بازی باید طی مدت ۲۹ روز هر کاری را برای زنده ماندن انجام بدهید. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

سبک بقا جزء جدانشدنی از صنعت بازی‌های ویدیوی است و هرساله نیز آثار مختلفی از این سبک معرفی و منتشر می‌شوند. یکی از موفق‌ترین آثار این سبک بی‌شک سری Fallout است که گیمر در یک دنیای آخرزمانی باید برای بقا تلاش کند. همچنین این سری نسخه‌ای تحت نام Fallout Shelter دارد که علاوه‌بر نسخه کنسولی برای موبایل نیز عرضه شده است. استودیوها بازی‌سازی زیادی آثار مختلفی در این سبک را برای موبایل منتشر کردند که هرکدام طرفداران بسیار زیادی را دارد. در این معرفی به سراغ بازی Days 29 می‌رویم که از دیگر آثار این سبک، کمتر شناخته شده است ولی در عین حال چالش‌های بسیار دشوار و متفاوتی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد.

 روز دوم چالش Days 29

زمانی‌که وارد یک کمپ دیگر می‌شوید با افرادی ملاقات می‌کنید که برخی به کمک شما می‌آیند و برخی دیگر قصد جان شما را دارند!

در بازی اندروید و آیفون Days 29 شما وارد یک چالش صد میلیون دلاری می‌شوید و باید در کلبه‌ای که حکم پناهگاه دارد به مدت ۲۹ روز با کم‌ترین امکانات زنده بمانید. روایت بازی در مورد شرکتی است که با طراحی یک چالش ۲۹ روزه از مردم برای حضور در آن دعوت می‌کند. در ابتدای بازی شما می‌توانید با انتخاب یکی از کاراکترها که هرکدام ویژگی‌هایی دارند بازی را آغاز کنید. زمانی‌ که وارد کلبه می‌شوید، یکی از کارکنان همان شرکت توضیحاتی را در رابطه با شیوه‌‌ی مسابقه به شما ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال چگونگی استفاده و ساخت ابزار، بهبود سلامتی و همینطور جابه‌جا شدن بین مکان‌های مختلف که همان ابتدای بازی یاد بگیرید.

شما در طول بازی باید در کلبه‌ی خود امکانات مختلفی را که باید طی این مدت زمان را داشته باشید، را تهیه کنید. برای این کار باید در ابتدای بازی میز کار خود تعمیر کنید. سپس با کلیک روی آن فهرست وسایل قابل ساخت با قطعاتی که نیاز دارند، فهرست می‌شود. هر روز در طول بازی ۱۲ ساعت است و باید آن را به درستی مدیریت کنید. این موضوع دقیقا در رابطه با کارهایی است که در طول یک شبانه‌ روز بازی انجام می‌دهید. به‌عنوان مثال برای ساخت میز آشپزخانه باید ۳ ساعت زمان مصرف کنید و درواقع باید مدیریت خوبی در این رابطه داشته باشید.

همچنین، شما می‌توانید به خارج از کمپ خود بروید و در دیگر مکان‌ها وسایل مورد نیاز خود را پیدا و در ساخت‌های خود استفاده کنید. زمانی‌که وارد یک کمپ دیگر می‌شوید، با افرادی ملاقات می‌کنید که برخی به کمک شما می‌آیند و برخی دیگر قصد جان شما را دارند! در طول بازی وسایلی به‌طور اتفاقی به کمپ شما فرستاده می‌شود و می‌توانید از وسایل آن بهره ببرید. به‌طورکلی بازی از نظر محتوا به قدر کافی متنوع و سرگرم کننده است و نمی‌توان همه‌ی موارد را در این معرفی بیان کرد و سایر نکات را به شما می‌سپاریم.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و شما با انتخاب کاراکتر خود می‌توانید آن را به مکان‌های مختلف منتقل می‌کنید. یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی حفظ دمای مناسب کلبه است و اگر دما محیط پایین بیاید، خیلی زود کشته می‌شوید! برای حفظ دما باید با انتخاب چوب و رها کردن در شومینه دما را کم کم بالا ببرید. البته شما به منبع بی‌نهایت چوب دسترسی ندارید و می‌توانید با جمع‌آوری از بخش‌های مختلف مانند تنه‌ی درختان، آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اینکه بتوانید از درختان چوب به‌دست‌ بیاورید، باید ازطریق انبار وسایل تبر را در کیف خود قرار داده و با انتخاب درخت مدنظر و سپس آیتم تبر، شروع به به‌دست آوردن چوب می‌کنید. این چوب‌ها علاوه‌بر شومینه برای ساخت وسایل مختلف نیز بسیار کاربردی هستند. در کل بازی از حیث گیم‌پلی نیز جذاب است و می‌تواند مخاطب را به‌راحتی سرگرم خود کند.

شما به منبع بی‌نهایت چوب دسترسی ندارید و با جمع آوری از بخش‌های مختلف مانند تنه‌ی درختان آن‌ها را به‌دست بیاورید

 نمایی از گیم پلی بازی Days 29

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی اما ساده کارشده و جزییات خاصی را در طراحی کاراکتر نمی‌توان مشاهده کرد، ولی طراحی محیط‌های بازی مخصوصا کمپ اصلی جزئیات بهتری را دارد. در طول بازی موسیقی خاصی به گوشتان نمی‌خورد و بیشتر صداها مربوط‌به حرکت کاراکتر و صدای وسایل محیط بازی است. استودیوی Boltfish Game با طراحی یک اثر جذاب به خوبی توانسته از پتاسیل بازی های سبک بقا استفاده کند و طرفداران این سبک را به سمت خود جذب کند. Days 29 شما را به چالشی می‌کشد که شاید گاهی به ذهن خودتان نیز رسیده باشد و می‌تواند فرصت مناسبی باشد که ببینید در قالب یک بازی ویدیوی می‌توانید از پس این تجربه بربیاید یا خیر!

بازی Days 29 هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های زیر دانلود و از تجربه یک اثر جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Days 29
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده