// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

PES 2021 احتمالا در قالب یک آپدیت منتشر می‌شود نه نسخه کامل

باتوجه‌به فروشگاه مایکروسافت مشخص شده که eFootball PES 2021 در قالب یک آپدیت فصلی و تاریخ ۲۵ شهریور ماه برای eFootball PES 2020 عرضه می‌شود. 

چندی پیش بود که شایعاتی به گوش رسید از اینکه شرکت کونامی (Konami) بازی eFootball PES 2021 را در قالب یک به‌روزرسانی پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و خبری از یک بازی کامل نخواهد بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، روبرتو سرانو در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک تصویر از فروشگاه مایکروسافت اعلام کرده که شایعه منتشر شده حقیقت دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سرانو اعلام کرده که eFootball PES 2021 در تاریخ ۲۵ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) در قالب یک آپدیت فصلی در اختیار کاربران بازی eFootball PES 2020 قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه مشخص شده که به‌روزرسانی ذکر شده به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه PES با یک قیمت مخصوص عرضه خواهد شد. در جریان به‌روزرسانی فصلی ذکر شده شاهد آخرین تغییرات اعمال شده روی بازیکن‌ها، تیم‌های و ترکیب آن‌ها خواهیم بود. 

شیوع ویروس کرونا/Covid-19 در ورزش‌های مختلف اختلال به‌وجود آورد و شاهد به تعویق افتادن لیگ‌های مختلف فوتبال بودیم. از آن‌جایی که پنجره نقل و انتقالات هم به زمان دیگری موکول خواهد شد، احتمال می‌رود پس از عرضه نسخه جدید FIFA و PES، شاهد آپدیت‌هایی برای انتقال بازیکنان به تیم‌های جدید خود باشیم. در توضیحات آپدیت فصلی eFootball PES 2020‌ آمده است «به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و اتفاقات رخ داده شاهد اعمال تغییرات ناگهانی روی لیگ‌ها و تورنومنت‌های مختلف بودیم. ازاین‌رو احتمال دارد تغییرات داخل بازی تاحدی شبیه‌به تغییرات واقعی تیم‌ها و بازیکنان نباشد. قطعا تغییرات اعمال شده در آینده، بدون هیچ اطلاع قبلی در قالب آپدیت به بازی اضافه می‌شود».

از آنجایی که شاهد شرایط مختلف در مسابقات فوتبال هستیم و همچنین PES هم دو عدد از لایسنس‌های مهم خود را از دست داده است، انتشار eFootball PES 2021 در قالب یک آپدیت، تصمیم درستی است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

صفحه بازی eFootball PES 2021 در فروشگاه مایکروسافت


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده