// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

تاریخ احتمالی رویداد ایکس باکس سری ایکس مشخص شد؛ احتمال معرفی اولین بازی استودیو The Initiative

جف گراب اعلام کرده که رویداد ایکس‌باکس با محوریت بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس، در دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

در گذشته مایکروسافت اعلام کرده بود که در ماه ژوئیه/جولای (تیر یا مرداد)، رویداد ویژه‌ای را با محوریت بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس برگزار خواهد کرد، اما تاریخ دقیقی را برای آن اعلام نکرده بود. ازطرفی شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه رویداد مایکروسافت در انتهای ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گراب، نویسنده وینچر بیت، در حساب کاربری توییتر تاریخ رویداد مایکروسافت را اعلام کرده است. ازاین‌رو کاربران در تاریخ دوم مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) می‌توانند رویداد مایکروسافت را تماشا کنند. البته مایکروسافت هنوز واکنشی رسمی به این خبر نداشته و تاریخ ذکر شده رسما تایید نشده است.

در جریان رویداد مایکروسافت، تمرکز خاصی روی بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس انجام شده و قرار است بازی‌های انحصاری متفاوتی را تماشا کنیم. البته اشاره کنم که در رویداد مایکروسافت بازی‌های Third Party جدیدی هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. مدتی پیش هم یک تیزر از بازی Halo: Infinite منتشر شد. ازاین‌رو در جریان رویداد ایکس‌باکس سری ایکس، اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی هم نمایش داده می‌شود. 

درکنار تمامی این موارد، رسانه Video Games Chronicle از منابع خود شنیده است که استودیو The Initiative هم بازی انحصاری خود را معرفی خواهد کرد. استودیو جدید مایکروسافت که تابه‌امروز توسعه‌دهنده‌های سرشناسی از استودیوهای دیگر به آن ملحق شده‌اند. تابه‌حال اخبار مختلفی حول استودیو The Initiative منتشر شده و بازی جدید این استودیو یکی از موارد مورد انتظار به حساب می‌آید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده