// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶

تیزر جدید بازی Halo Infinite پخش شد؛ تریلر کامل در رویداد ماه بعد ایکس باکس

صفحه‌ی رسمی سری بازی Halo در شبکه‌های اجتماعی با پخش یک تیزر، هیجان طرفدارها برای تماشای نمایش جدید و احتمالا طولانی آن در رویداد دیجیتالی مایکروسافت را افزایش داد.

بازی Halo Infinite

کمتر گیمر علاقه‌مند به دنیای بازی‌های شوتر اول-شخص را می‌توان یافت که به‌شدت از تجربه‌ی یکی از قسمت‌های «هیلو» لذت نبرده باشد. باتوجه‌به همین نکته نیز مایکروسافت قطعا می‌تواند از بازی Halo Infinite و عرضه‌ی همزمان آن روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی در تعطیلات سال جاری میلادی بهره‌ی زیادی ببرد. چرا که بدون شک تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو 343Industries در صورت جلب توجه اکثر طرفدارهای مجموعه بازی Halo می‌تواند یکی از برگ برنده‌های برند ایکس‌باکس باشد.

حالا اگر طرفدارها خود به خود به اندازه‌ی کافی برای رویداد دیجیتالی ایکس‌باکس در ماه ژوئیه به هدف نمایش بازی‌های فرست-پارتی ایکس‌باکس سری ایکس هیجان‌زده نبودند، تیزر جدید «هیلو» آتشِ هایپِ آن‌ها را داغ‌تر می‌کند؛ تیزری که احتمالا خبر از بازگشت Bruteها (بروت‌ها) یا به بیان واضح‌تر گروه The Banished و فرمانده‌ی آن یعنی Atriox در بازی «هیلو اینفینیت» می‌دهد. پس اگر خود را یکی از طرفدارهای پروپاقرص بازی Halo Wars 2 می‌دانید، به احتمال زیاد با دیدن این تیزر دیگر نمی‌توانید به‌شدت منتظر «اینفینیت» نباشید.

دانلود تیزر از آپارات

اگر صبر کردن برای «هیلو اینفینیت» را سخت می‌دانید و منتظر این بازی هستید، می‌توانید هم‌اکنون مشغول تماشای تریلرهای پیشین آن با زیرنویس فارسی اختصاصی در کانال یوتیوب زومجی شوید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده