نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

رویداد معرفی بازی ‌های ایکس باکس سری ایکس احتمالا اواخر ماه جولای برگزار می‌شود

جیز کوردن، نویسنده‌ ویندوز سنترال، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد رویداد ویژه مایکروسافت برای معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس اواخر ماه جولای برگزار می‌شود.

پس از برگزاری رویداد سونی جهت نمایش و معرفی بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌ استیشن 5 که با استقبال زیادی نیز همراه شد، بسیاری منتظر واکنش مایکروسافت در مراسمی که قرار است در ماه آینده (ژوئیه) برگزار شود، هستند.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت و تیم ایکس باکس در حال تلاش برای برگزاری یک رویداد غافلگیرکننده‌ای هستند؛ چراکه اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید چندی پیش فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، به صراحت ضمن تمجید از مراسم سونی، اعلام کرد رویداد مربوط‌به ایکس باکس سری ایکس توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان راجع‌به رویداد ماه ژوئیه ایکس باکس، براساس ادعای جیز کوردن، نویسنده‌ ویندوز سنترال، علاقه‌مندان برای تماشای این رویداد احتمالا باید تا اواخر ماه ژوئیه منتظر بمانند. البته باید توجه داشته باشید این ادعا تنها یک شایعه و احتمال است و تا زمان واکنش رسمی مایکروسافت نمی‌تواند با اطمینان از آن صحبت کرد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، تا این لحظه هنوز به‌صورت رسمی از اسامی بازی‌هایی که در این رویداد حداقل اشاره‌ای به آن‌ها می‌شود، رونمایی نشده است، اما براساس گفته‌ها و احتمالات تعدادی آثار انحصاری مهم در فهرست مایکروسافت برای معرفی در این رویداد حضور دارند. یکی از همین بازی‌هایی که به‌صورت انحصاری دراختیار مایکروسافت است و حضور و نمایش آن در رویداد پیش‌رو تایید شده، نسخه جدیدی از مجموعه محبوب Halo تحت عنوان Halo Infinite است. از این موارد که بگذریم شایعات زیادی نیز در فضای مجازی مبنی‌بر احتمال نمایش بازی‌های مورد انتظار Fable 4 اثر استودیوی Playground Games و همچنین بازی Perfect Dark، ساخته استودیوی The Initiative، شنیده می‌شد که توسط سازندگان تکذیب شد.

به‌نظر شما مایکروسافت می‌تواند در رویداد خود با معرفی بازی‌های باکیفیت جواب دندان‌شکنی به سونی دهد یا باید از همین ابتدای کار غول ژاپنی‌ را پیروز احتمالی نسل بعد دانست؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده