// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های هفته دوم خرداد 1399 برای اندروید

در دومین هفته خرداد از نسخه موبایل Dead by Daykight گفته‌ایم و نگاهی به داستان یک پیرمرد در Heal: Pocket Edition انداخته‌ایم.

در مقاله بهترین بازی های اندروید هفته همواره سعی داریم تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در زومجی بیندازیم. بازی‌هایی که هرچند شاید از زمان انتشار آن‌ها مدت‌ها می‌گذرد اما باز هم ارزش تجربه کردن را دارند. اگر به بازی‌های پلتفرمر دوبعدی علاقه دارید در بازی Once Upon a Tower می‌توانید با شاهزاده‌ای جوان از برجی بلند برای رسیدن به آزادی پایین بروید. از طرفی این هفته داستان آقای کدوتنبل را داریم، استودیوی CottonGame، سازنده Isoland در بازی اندروید و بازی آیفون Mr. Pumpkin 2 نیز با حفظ آرت همیشگی بازی‌های خود، ماجراجویی متفاوتی را روایت می‌کند.

Once Upon a Tower

Once Upon a Tower

روزی‌ روزگاری پرنسس جوانی در برجی بلند زندگی می‌کرد که یک اژدها محافظ آن بود. پرنسس که از اسارت طولانی مدت خسته شده بود با ضربه زدن به دیوارها به‌دنبال راهی برای فرار می‌گشت. اما مسیر نجات او در زیر پاهایش بود. در بازی Once Upon a Tower باید با هدایت پرنسس جوان به نبرد با حشره‌های چندش آور و پلتفرم‌های آتش‌افروز یا حتی اژدها بروید. البته امکان تغییر ظاهر پرنسس و انتخاب جنسیت او نیز وجود دارد.

در جریان بازی وظیفه شما حرکت به سمت پایین است در طول مسیر باید با کندن زمین مرحله به مرحله به پایین حرکت کنید و در این حین باید مراقب باشید تا از حمله‌ی دشمنان دوری کنید. به‌عنوان مثال اژدها همواره سعی دارد تا ازطریق پنجره‌ها با پرتاب آتش مانع پیش‌روی شما شود.  بازی در مجموع ۱۲ مرحله و یک نبرد پایانی برای فرار از قلعه دارد.

دانلود بازی Once Upon a Tower

بازی موبایل Dead by Daylight

Dead by Daylight Mobile

بازی Dead by Daylight پیش از این نیز برای کنسول‌ها و پلتفرم پی‌سی منتشر شده بود. در این بازی باید در نقش یک قاتل یا چندی از شهروندان برای کشتن یا زنده‌ماندن تلاش کنید. بازی Dead by Daylight Mobile در حقیقت یک رقابت آنلاین پنج نفره است که در آن یک نفر باید درنقش قاتل و سایر بازیکنان در نقش بازمانده بازی کنند.

بازیکنانی که در نقش بازمانده هستند باید به کمک یکدیگر موتورهای برق را برای باز شدن دروازه روشن کنند. از طرف دیگر فرد دیگر باید با سلاخی کردن بازمانده‌ها مانع رسیدن آن‌ها به هدف‌شان شود. با وجود وجود برخی مشکلات در کنترل، سازندگان توانسته‌اند تا بازی را روی موبایل نیز بازسازی کنند، هرچند هنوز باید منتظر برخی‌ به‌روزرسانی‌ها بود.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile

Heal: Pocket Edition

Heal: Pocket Edition

یک پاییز دل‌انگیز، پیرمردی تنها و ساعت‌هایی که گذر زمان را نشان می‌دهند. بازی Heal: Pocket Edition شاید همان محصول متفاوتی باشد که مدت‌ها دنبال آن می‌گشتید.

با ورود به بازی‌ از همان ابتدا متوجه کلی معمای متفاوت در طول ماجراجویی پیرمرد می‌شوید. دوربین دوبعدی بازی، صداهای عجیب و غریب و البته مرموز و درنهایت موسیقی دلهره‌آور Heal: Pocket Edition، این اثر را به یکی از بهترین بازی های فکری اندروید تبدیل کرده است.

معماهای Heal: Pocket Edition در حقیقت ترکیبی از نمادها و اعداد هستند به شکلی که در زمان تعامل با هر یک از پازل‌ها به سرعت متوجه حضور اعداد خواهید شد. اگر یک بازی معمایی با طراحی متفاوت می‌خواهید Heal: Pocket Edition را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود بازی Heal: Pocket Edition

SPACE SHOOTER

SPACE SHOOTER

یکی از سبک‌های محبوب در پلتفرم موبایل را می‌توانیم بازی‌های Shoot 'em up معرفی کنیم. زمانی روی گوشی‌های موبایل با پلتفرم سیمبین بازیکنان علاقه‌ی بسیاری به بازی Sky Force داشتند؛ محصولی که در ادامه برای پلتفرم‌های مختلف حتی برای پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر شد.

اگر از بازی Sky Force خسته شده‌اید و احیانا یک بازی دیگر مشابه آن می‌خواهید، Space shooter محصولی است که توصیه می‌کنم حتما دانلود کنید. Space shooter به‌صورت پیش‌فرض دارای ۹ سفینه است که هرکدام ویژگی منحصر‌به‌فردی را نسبت به دیگری دارند . از طرفی سازندگان ۴۸ پهباد را هم در انواع مختلف از لجندری گرفته تا Rare را در بازی گنجانده‌اند تا به‌مرور با دسترسی به آن‌ها توانایی بیشتری را به‌دست بیاورید.

بازی در مجموع ظاهر زیبایی دارد و به‌ویژه سازنده سعی کرده تا با استفاده از افکت‌های انفجار، تصاویری چشم‌نواز را برای بازیکنان ایجاد کند. Space shooter اکنون در مرحله ارلی اکسس است.

دانلود بازی Space shooter

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

"ورود به شهر کاولون والد آسان است، اما خروج از آن مشکل"، این اولین جمله با مفهومی است که بعد از آغاز بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon می‌شنوید. آقای کدوتنبل با یک کلاه و کیف قهوه‌ای رنگش زمانی‌که وارد شهر کاولون می‌شود باید خود را برای سخت‌ترین معماها و البته حل آن‌ها آماده کند.

Mr Pumpkin 2 مانند بسیاری از بازی‌های اشاره و کلیک شامل پیدا کردن آیتم‌ها، گشتن محیط، گوش دادن به صحبت سایر بازیکنان و درنهایت حل معماها برای ورود به منطقه‌ای جدید می‌شود. ظاهر بازی شباهت زیادی به بازی ماشیناریوم دارد هرچند معماهای به پیچیدگی آن ارائه نمی‌دهد، اما بازهم برای حل برخی از آن‌ها باید مقداری زمان بگذارید.

اگر به‌دنبال یک بازی فکری اشاره و کلیک می‌گردید، ماجراجویی آقای کدوتنبل در Mr Pumpkin 2 زیبا و هیجان‌انگیز است. 

دانلود بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloo

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده