// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Dead by Daylight Mobile؛ فرار از شکارچی انسان

در بازی Dead by Daylight Mobile شما می‌توانید در نقش بازمانده یا قاتل زنجیره‌ای قرار بگیرید و وارد یک رقابت ترسناک و پر از استرس بشوید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های ترسناک و موفق بسیار کمی برای موبایل وجود دارند که به موفقیت چشمگیری رسیده باشند. یکی از دلایل این موضوع شاید کم پتاسیل بودن ژانر ترسناک برای پلتفرم موبایل باشد. ولی برخی استودیوها با خلاقیت‌های خود و تاثیر از نسخه‌های کنسولی یک بازی یک اثر موبایلی جذاب را برای گیمرها آماده می‌کنند.

در جدیدترین این آثار، بازی Dead by Daylight که با محبوبیتی که در نزد گیمرهای پی ‌سی و کنسولی به‌دست آورد، تیم سازنده را مجاب به توسعه نسخه موبایلی آن کرد. با معرفی این بازی هیجان انگیز همراه ما در زومجی باشید.

توجه : این بازی شامل محتوای خشن است و شاید مناسب همه‌ی افراد نباشد

Dead by Daylight Mobile

شاید بازی در نقش بازمانده و مخصوصا به‌صورت گروهی جذاب باشد ولی نقش یک قاتل حس و حالی دیگری را به گیمر می‌دهد

بازی اندروید و آیفون Dead by Daylight Mobile شما را وارد یک رقابت ۵ نفره آنلاین می‌کند که یک نفر در نقش قاتل و چهار نفر دیگر بازمانده‌ها هستند. اگر شما در نقش یکی از بازمانده‌ها باشید باید به کمک یکدیگر موتورهای برق را روشن و درنهایت دروازه‌ها باز کرده و خارج شوید. البته که اینکار اصلا آسان نیست و باید از دست یک نفر که می‌خواهد شما را سلاخی کند، فرار کنید.

شاید بازی در نقش بازمانده و مخصوصا به‌صورت گروهی جذاب باشد ولی نقش یک قاتل حس و حالی دیگری را به گیمر می‌دهد. اگر در نقش قاتل وارد بازی شوید، باید جلوی بازماندگان برای روشن کردن موتوربرق و فرار آن‌ها را بگیرید. به‌عنوان مثال می‌توانید با قرار دادن تله در مکان مناسب آن‌ها گیرانداخته و درنهایت آن‌ها برداشته و روی قلاب‌های گوشت قرار بدهیم!

هر زمان که این اتقاق رخ دهد، بازمانده‌ها فرصت کوتاهی را برای نجات هم تیمی خود دارند؛ زیرا از دست دادن او بازی را سخت می‌کند و می‌توان گفت بازی به‌شدت به کار گروهی وابسته است. درکنار تمام موارد، بازی شامل کاراکترهای نام آشنای دنیای سینما و بازی‌های ویدیویی دیگر است که نوبه خود تجربه در نقش آن‌ها بازی را جالب‌تر می‌کند.

زمانی‌که بازمانده‌ای را کول کردید باید مراقب دیگر هم‌تیمی‌های آن باشید که راه شما را سد نکنند.

گیم‌پلی در نقش بازمانده و قاتل کمی متفاوت است؛ در صورتی که در نقش بازمانده هستید باید با کلید‌های مربوط با کاراکتر خود را کنترل و در مواقع لازم و البته زیاد به‌صورت نشسته و آرام حرکت کنید که دیده نشوید.

در ادامه باید درکنار یکی از چند موتور برق لازم بروید و آن را روشن کنید که خود این موضوع بسیار سخت و دلهره آور است. بعد از اینکه درکنار موتور برق قرار گرفته‌اید باید یک پازل کوچک و البته سرعتی‌ای را حل کنید، به این صورت که باید در زمان لازم دکمه‌ای را وارد کنید، در غیر این‌صورت دستگاه منفجر و قاتل مکان شما را تشخیص می‌دهد. 

گاهی نیز شما در این نقش درون تله‌ای گیر می‌افتید و حالا باید قبل رسیدن قاتل خود را از  این مخمصه رها و همینطور دعا برای دور بودن قاتل کنید! از طرفی کنترل قاتل به مراتب آسان‌تر است شما می‌توایند به‌صورت مستقیم کنار بازمانده قرار گرفته و با دکمه مربوط آن را گرفته و در محل موردنظر آویزان کنید. همینطور، با قرار دادن تله‌هایی که در اختیار دارید می‌توانید بازیکنان دیگر را به دام بیندازید. زمانی‌که بازمانده‌ای را برداشتید باید مراقب دیگر هم‌تیمی‌های آن باشید که راه شما را مسدود نکنند.

در گوشه کنار محیط بازی کمد‌هایی وجود دارد که بازمانده‌های می‌توانند در آن پنهان شوند؛ البته اگر قاتل مسیر آن‌ها را شناسایی نکرده باشد. به‌طورکلی بازی گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده‌ای دارد و اگر با برخی مشکلات آن کنار بیایید تجربه لذت بخشی را خواهید داشت.

Dead by Daylight Mobile

بازی از نظر گرافیکی در سطح خیلی خوبی قرار دارد و اگر آن را بالاترین حالت تنظیمات اجرا کنید تجربه دلنشین و جذابی خواهید داشت. موسیقی در بازی‌های ترسناک یکی از مولفه‌های بسیار مهم است و در این بازی نیز حس اضطراب را زمانی‌که در نقش بازمانده هستید به خوبی درک می‌کنید.

استودیوی Behaviour Interactive با ارائه یک نسخه موبایل با کیفیت از این بازی توانست گیمر‌های این پلتفرم را به سمت خود بکشاند و یک تجربه جذاب و هیجان انگیزی را تحویل آن‌ها بدهد. اگر می‌خواهید یک بازی چند نفره جذاب و پر از استرس را تجربه کنید قطعا بازی  Dead by Daylight Mobile همان اثری است که دنبال آن هستید.

بازی Dead by Daylight Mobile چندی پیش برای اندروید و آیفون به‌صورت رایگان منتشر شد و شما مثل همیشه می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر دانلود و تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده