نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹

بازی بتمن WB Games Montreal احتمالا Gotham Knights نام دارد

جدیدترین شایعه در مورد بازی بعدی بتمن، به نام احتمالی آن اشاره دارد.

پنج سال از انتشار آخرین نسخه‌ی اصلی از سری بازی‌های Batman: Arkham می‌گذرد و طرفداران شوالیه تاریکی همچنان منتظر معرفی نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های بتمن هستند. در ماه‌های اخیر شایعات مختلفی در مورد پروژه‌ی بعدی بتمن منتشر شده و اکنون جدیدترین مورد به نام احتمالی آن برمی‌گردد که شاید شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) باشد.

چند روز قبل بود که شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه پروژه‌ی جدید استودیو راک استدی (Rocksteady) به جوخه انتحار (Suicide Squad) ارتباط دارد؛ شایعه‌ای که با مشاهده‌ی اطلاعات ثبت‌شده‌ی آن توسط شرکت برادران وارنر پررنگ‌تر هم شد و اکنون طرفداران بتمن با جستجوی بیشتر به اطلاعات بازی دیگری هم دست پیدا کرده‌اند. بازی Gotham Knights که به‌نظر می‌رسد توسط شعبه مونترال برادران وارنر (WB Games Montreal) در دست ساخت است؛ استودیویی که آخرین بازی آن‌ها یعنی Lego Legends of Chima Online به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد و یک سال قبل از آن هم بازی Batman: Arkham Origins را از آن‌ها شاهد بودیم.

برادران وارنر دامنه‌ای را برای Gotham Knights ثبت کرده که البته اولین ثبت آن به بیش از دو دهه قبل یعنی سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد ولی به‌تازگی و دو روز قبل از ثبت دامنه‌ی سایت جوخه انتحار، این دامنه‌ی قدیمی هم یک‌بار دیگر به‌روزرسانی شده و چنین چیزی بعید است اتفاقی بوده باشد و باتوجه‌به اخبار و شایعات متعدد، احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

Gotham Knights نام مجموعه کمیک‌هایی بود که در ۷۴ شماره بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ منتشر شد؛ مجموعه‌ای که کار خود را بعد از Batman: Shadow of the Bat آغاز کرد و درنهایت هم با داستان Payback و حضور شخصیت‌هایی مثل جوکر و هاش به پایان رسید.

البته این نام در کمیک‌های بتمن برای بعضی از تیم‌های ورزشی شهر گاتهام هم به کار رفته و در جدیدترین حالت خود هم به گروهی از جوانان مبارز اختصاص دارد که در سری کمیک‌های DC Rebirth توسط بتمن و بت‌وومن سازمان‌دهی شده‌اند.

هنوز مشخص نیست بازی جدید بتمن قرار است به‌سراغ کمیک‌های مخصوص آن برود یا ماجراهای گروه شوالیه‌های گاتهام را دنبال کند و آیا اصلاً ارتباطی با Court of Owls خواهد داشت یا خیر (پروژه‌ای که شایعه‌ی تولید آن از مدت‌ها قبل مطرح بوده) ولی هرچه که باشد، احتمال اینکه در آینده‌ای نزدیک با دنیای عظیمی از دی سی در قالب بازی‌های مختلف مواجه شویم، کم نیست؛ دنیایی که پروژه‌های برادران وارنر مونترال و راک‌استدی بخشی از آن خواهند بود و به‌تدریج با آثار متنوع دیگری جلو می‌رود.


منبع WCCFTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده