نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

شایعه: بازی جدید بتمن زودتر از انتظار گیمرها منتشر خواهد شد

دبیر تحریریه‌ی بلاگ Gamereactor ضمن تایید در دست تولید بودن بازی جدید بتمن، اعلام کرد که این اثر زودتر از انتظار گیمرها منتشر خواهد شد. یک بازی مورد انتظار که ظاهرا مدت‌ها است که در تیم WB Montreal مراحل توسعه را طی می‌کند.

با وجود اشاره‌های کوچک و بزرگ اعضای تیم WB Montreal، توییت‌های مختلف و بتمن‌محور این تیم، علاقه‌ی بسیار زیاد آن‌ها به تولید بازی‌های مجموعه‌ی بتمن و شایعات بی‌شماری که این چند سال حول محور بازی جدید و بتمن‌محور آن‌ها وجود داشته، بر شخصی پوشیده نیست. شعبه‌ی مونتریال استودیو بازی‌سازی «برادران وارنر» مشغول تولید اقتباس ویدیوگیمی جدید از مجموعه داستان‌ها و کمیک‌های تحسین‌شده‌ی Batman است. حالا این تیم هر چقدر که طی ماه‌های اخیر سعی کرده این موضوع را پشت توییت‌هایی از جنس «آگهی‌های استخدام» پنهان کند، باز هم نمی‌تواند روی این حقیقت، صفحه‌ بگذارد و تلاش در پنهان کردن آن، به‌اندازه‌ی مخفی کردن یک فیل مابین میوه‌های یک درخت گیلاس، غیرممکن است.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، با یک خبر/شایعه‌ی جدید از این اقتباس ویدیوگیمی و مورد انتظار بتمن روبه‌رو هستیم. به‌تازگی، دبیر تحریریه‌ی بلاگ گیم‌ری‌اکتور (Gamereactor) مقاله‌ای را نوشته که در آن، به بحث پیرامون آثاری پرداخته که با وجود عدم رونمایی شدن از آن‌ها، باید انتظار عرضه شدن آن‌ها در سال جاری را داشته باشیم. یکی از این بازی‌ها، ساخته‌ی جدید استودیو WB Montreal یا همان بتمن جدید است. این شخص در مقاله‌ی خود اعلام کرد که بازی جدید از مجموعه‌ی بتمن، «طی ماه‌های آتی، رونمایی و در سال جاری، عرضه خواهد شد». از نظر این نویسنده، تاریخ انتشار بازی جدید بتمن، گیمرها را شگفت‌زده خواهد کرد؛ چرا که این بازی، زودتر از موعدی که انتظارش می‌رود،‌ در دسترس قرار خواهد گرفت.

Batman: Arkham Origins

اگر از دنبال‌کنندگان اخبار این اثر مورد انتظار بوده‌اید، احتمالا در جریان هستید که قرار بود در E3 امسال، شاهد برگزاری یک کنفرانس به‌خصوص برای محصولات ویدیوگیم‌محور شرکت برادران وارنر باشیم. یک کنفرانس که معرفی بازی جدید بتمن در آن، از محتمل‌ترین اتفاقات ممکن بود. از آنجایی که احتمال می‌رود این بازی در پاییز امسال عرضه شود، معرفی آن در تابستان و عرضه در پاییز، موردی بسیار جذاب و البته دور از انتظار است. به‌هرحال ویدیوگیم در نسلی قرار دارد که در آن، بازی‌هایی مثل The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima حدود ۳ یا ۴ سال قبل ار عرضه شدن، به گیمرها معرفی شدند. برای همین، فاصله‌ی ۳ یا حتی ۶ ماهه میان معرفی و عرضه‌ی بازی جدید بتمن، یک اتفاق بسیار جذاب و دور از انتظار خواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم که استودیو برادران وارنر مونتریال، بالاخره چه زمانی را برای رونمایی از این اثر،‌ مناسب می‌داند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده