// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

هایلایت فینال مسابقات Gamers Without Borders بازی CS:GO

قهرمان مسابقات Gamers Without Borders بازی CS:GO بعد از سه روز رقابت فشرده مشخص شد.

رقابت‌های رویداد خیریه Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از سه روز به پایان رسید. این رویداد شامل دو بخش اروپا و آمریکای شمالی بود که در مجموع هشت تیم را شامل می‌شد. تمامی بازی‌های این رویداد به‌صورت نمایشی و با هدف خیرخواهانه برگزار شد که درنهایت تیم‌های برتر رویداد جوایزی را که توسط تیم برگزاری مسابقات به آن‌ها اهدا شد را به مجموعه‌های خیریه‌ای که خودشان انتخاب کرده بودند، اهدا کردند. مجموع جوایز این رویداد ۲ میلیون دلار بود که مسئول برگزاری آن فدراسیون ورزش‌های الکترونیک کشور عربستان است.

پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات GWB در رشته‌های PUBG Mobile، Rainbow Six Siege و Dota 2 مسابقاتی را برگزار کرده بودند که تمامی آن‌ها به‌صورت یک رویداد خیریه بوده و بیشترین بازخورد مسابقات از نظر تعداد بازدید مربوط‌به بازی Dota 2 بوده است.

مسابقات Gamers without borders

تیم‌های mousesports و Na'Vi باتوجه‌به قرعه‌کشی انجام شده، از دومین راند مسابقات کار خود را شروع کردند که به‌عنوان مرحله نیمه‌نهایی از آن یاد شد. هر دو تیم بازی‌های تقریبا نزدیکی را در مرحله دوم تجربه کردند که درنهایت توانستند راهی فینال مسابقات Gamers Without Borders شوند.

بازی فینال در فرمتی best-of-five پیگیری شد که باتوجه‌به نتایج به دست آمده، تمامی نقشه‌های انتخاب شده برای مشخص شدن قهرمان رویداد میزبان دو تیم فینالیست بود. بازی‌های فینال در نقشه‌های Mirage ،Dust II ،Nuke ،Train و Inferno پیگیری شد که تیم Na'Vi توانست با کسب نتایج ۱۳:۱۱ و ۱۳:۳ در دو نقشه Mirage و Dust II در نزدیک‌ترین حالت ممکن به کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد. ولی karrigan و یارانش به همین راحتی تسلیم نشدند و با کسب نتایج ۱۳:۱۱ و ۱۳:۱۰ در دو نقشه بعدی، نتیجه نهایی را به آخرین ست بازی موکول کردند. نقشه Inferno تعیین کننده تیم برتر میدان بود که باتوجه‌به نمایش خوب هر دو تیم شاهد رسیدن به وقت اضافه بودیم. درنهایت تیم Na'Vi توانست با کسب نتیجه ۱۵:۱۲ و به دست آوردن نتیجه نهایی ۳:۲ در مجموع، به‌عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

دانلود از آپارات

لازم به ذکر است که رقابت‌های بخش آمریکای شمالی نیز در دومین روز برگزاری مسابقات پیگیری شد که تیم 100 Thieves توانست با کسب نتیجه ۲:۰ در نقشه‌های Tuscan و Cache به‌عنوان قهرمانی مسابقات در قاره آمریکا دست یابد. مجموع جوایز این بخش ۲۵۰ هزار دلار بود که به تصمیم دو تیم شرکت کننده در اختیار سازمان‌های یونیسف و دایرکت رلیف قرار گرفت.

با تمام شدن مسابقات Gamers Without Borders علاقه‌مندان دنیای ورزش الکترونیک، مخصوصا بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند به دیدن سری مسابقات DreamHack Masters و BLAST Spring بپردازند که مراحل مختلف آن‌ها در هفته جاری پیگیری خواهد شد. هر دو رویداد به‌صورت آنلاین و با حضور تیم‌های مطرح مناطق اروپا و آمریکای شمالی برگزار می‌شود.

تیم‌های برتر اروپا و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزهخیریه
اولNatus Vincere۷۵۰ هزار دلاریونیسف
دومmousesports۵۰۰ هزار دلاراتحادیه بین‌المللی مخابرات
سوم-چهارمFaZe Clan۱۵۰ هزار دلاریونیسف
سوم-چهارمOG۱۵۰ هزار دلاردایرکت رلیف
پنجم-ششمG2 Esports۱۰۰ هزار دلاریونیسف
پنجم-ششمFnatic۱۰۰ هزار دلاریونیسف


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده