// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

هایلایت مسابقات؛ اولین راند مسابقات Gamers Without Borders بازی CS:GO

هایلایت بازی‌های اولین روز مسابقات Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive را در این مطلب گردآوری کرده‌ایم.

مسابقات GWB باتوجه‌به حضور تیم‌های مطرحی که در آن شرکت کرده‌اند یکی از اتفاقات مهم این روزهای دنیای کانتر استرایک است. مجموعا هشت تیم در این رویداد حضور دارند که شش تیم در بخش اروپا و دو تیم دیگر در بخش آمریکای شمالی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات Gamers Without Borders قرار است با هدفی خیرخواهانه و به‌عنوان یکی از با ارزش‌ترین مسابقات بازی Counter Strike: Global Offensive طی سه روز پیگیری شود که مسئول برگزاری آن فدراسیون ورزش‌های الکترونیک کشور عربستان است.

دانلود از آپارات

در اولین روز مسابقات چهار تیم G2 Esports، FaZe Clan، Fnatic و OG در اولین راند مسابقات با رقبای خود روبه‌رو شدند که درنهایت دو تیم G2 و Fnatic از دور مسابقات حذف شدند. تمامی رقابت‌های این رویداد به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و تیم‌های هر منطقه باید با رقبای از پیش تعیین شده خود رقابت کنند که بیشتر جنبه نمایشی دارد.

دانلود از آپارات

مجموع جوایز مسابقات Gamers Without Borders در دو بخش اروپا و آمریکا ۲ میلیون دلار است که تمامی جایزه این رویداد قرار است به واسطه صندوق کودکان ملل متحد که بیشتر با نام اختصاری یونیسف شناخته می‌شود در اختیار کودکان نیازمندان قرار گیرد. علاقه‌مندان به دیدن این رویداد می‌توانند ازطریق کانال gwbps در توییچ، از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده