// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

هایلایت بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Gamers Without Borders بازی CS:GO

دومین روز رقابت‌های Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive، با بازی‌های جذابی همراه بود که درنهایت فینالیست‌های تورنمنت را مشخص کرد.

مسابقات Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive یکی از چند رویداد ورزش الکترونیک است که این روزها در حال پیگیری است و باتوجه‌به حضور تیم‌های محبوبی مانند FaZe، Fnatic ،Na'Vi و G2 در فهرست تیم‌های شرکت کننده جذابیت این رویداد چند برابر شده است. مراحل مختلف این رویداد قرار است طی سه روز و به‌صورت آنلاین برگزار شود که دومین راند مسابقات شب گذشته پیگیری شد و تیم‌های فینالیست مشخص شدند.

اولین بازی مربوط‌به تیم‌های Na'Vi و FaZe بود که در سه نقشه Inferno، Vertigo و Nuke پیگیری شد. در این بازی که با فرمت best-of-three برگزار شد، تیم Na'Vi توانست در اولین نقشه با کسب نتیجه ۱۳:۱۱ به پیروزی دست یابد و در نقشه بعدی تیم FaZe با کسب نتیجه ۱۱:۲ نماینده روس‌ها را در هم کوبید. در ادامه نتیجه نهایی بازی به بازی سوم موکول شد که در نقشه Nuke پیگیری شد. در این بازی که به وقت اضافه کشیده شد،‌هر دو تیم شانس خوبی برای پیروزی داشتند که درنهایت تیم Na'Vi توانست با کسب نتیجه ۱۵:۱۲ و به دست آوردن نتیجه نهایی ۲:۱ به‌عنوان پیروز مرحله نیمه‌نهایی راهی فینال مسابقات شود.

دانلود از آپارات

بازی بعدی مسابقات Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive جدال بین تیم‌های Mousesports و OG بود. بازی که نتیجه نهاییش باز هم به نقشه سوم موکول شد و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. تیم OG شروع خوبی را در اولین راند‌های نقشه Mirage به نمایش گذاشت ولی در ادامه و با رسیدن به وقت اضافه، تیم Mousesports با کسب نتیجه نهایی ۱۵:۱۳ توانست اولین پیروزی را به‌دست آورد. دومین دیدار دو تیم در نقشه Nuke پیگیری شد که این بار تیم OG توانست با کسب نتیجه ۱۳:۱۱ تیم حریف را زمین‌گیر کند و شانس خود را در راند سوم بیازماید. سومین بازی در نقشه Inferno پیگیری شد. در این بازی با اینکه mantuu توانست بیشترین تعداد کشته و Rating را به‌دست آورد، ولی تیم OG در مجموع نتوانست به پیروزی در این بازی دست یابد و با نتیجه ۱۳:۱۰ مغلوب حریف خود شد.

دانلود از آپارات

با این حساب فینال بخش اروپایی مسابقات Gamers Without Borders بازی Counter Strike: Global Offensive بین دو تیم mousesports و OG برگزار خواهد شد. مجموع جوایز مسابقات Gamers Without Borders در دو بخش اروپا و آمریکا ۲ میلیون دلار است که تمامی جایزه این رویداد قرار است در اختیار نیازمندان قرار گیرد. پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات GWB در رشته‌های PUBG Mobile، Rainbow Six Siege و Dota 2 مسابقاتی را برگزار کرده بودند که تمامی آن‌ها به‌صورت یک رویداد خیریه بوده است و بیشترین بازخورد مسابقات از نظر تعداد بازدید مربوط‌به بازی Dota 2 بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده