نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

تعداد بیشتری از کیت‌های توسعه ایکس باکس سری ایکس برای بازی‌سازان مستقل ارسال خواهد شد

بخش ID@Xbox شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تعداد بیشتری از کیت‌های توسعه ایکس ‌باکس سری ایکس برای بازی‌سازان مستقل ارسال خواهد شد.

طبق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، شب گذشته و در رویداد Guerrilla Collective، کریس چارلا، مدیر بخش ID@ Xbox کمی در مورد برنامه‌های شرکت مایکروسافت در مورد بازی‌های مستقل در نسل آینده کنسول‌های خانگی صحبت کرد. او در این مورد اعلام کرد که مایکروسافت هم‌اکنون تعدادی از کیت‌های توسعه‌ی کنسول نسل بعدی خود یعنی ایکس‌ باکس سری ایکس را برای باز‌ی‌سازان مستقل فرستاده است و در طول تابستان قرار است تعداد بیشتری از کیت‌های توسعه کنسول نسل نهمی خود را برای سازندگان بازی‌های مستقل ارسال کند و در ادامه بیان کرد که ID@Xbox در نسل جدید با تمام توان مثل سابق به کار خود ادامه خواهد داد.

برای کسانی که با بخش ID@ Xbox آشنا نیستند،‌ لازم است یادآوری کنیم که درواقع این قسمت بخشی از شرکت مایکروسافت است که به حمایت از بازی‌سازان مستقل برای ارائه بازی‌های خود روی کنسول ایکس ‌باکس وان می‌پردازد که برای اولین‌بار در جریان نمایشگاه Gamescom 2013 سال ۲۰۱۳ معرفی شد و سرانجام پس از چند ماه و در سال ۲۰۱۴ این بخش رسما شروع به کار کرد و اکنون ۶ سال از فعالیت آن‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌گذرد. 

کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس سری ایکس در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در دیگر اخبار مربوط‌به این کنسول اخیرا اعلام شده است که  و همچنین 

نظر شما در مورد عملکرد بخش ID@Xbox و حمایت مایکروسافت از باز‌ی‌سازان مختلف چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده