// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

داشبورد ایکس باکس سری ایکس احتمالا شبیه به ایکس باکس وان خواهد بود

باتوجه‌به گفته‌های تام وارن، ادیتور ارشد The Verge، داشبورد و رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس شبیه‌به ایکس باکس وان خواهد بود، اما عملکرد و سرعت بهتری دارد.

۶ ماه از معرفی ایکس باکس سری ایکس در رویداد The Game Awards 2019 می‌گذرد و با اینکه ظاهر و سخت‌افزار کنسول مشخص شده است، اما هنوز بعضی از موارد مثل داشبورد و طراحی رابط کاربری کنسول جزو علامت سوال‌های کنسول نسل نهمی مایکروسافت است. بااینکه چندی پیش شایعاتی منتشر شد که ظاهر جدید فروشگاه مایکروسافت را نشان می‌داد، اما به‌نظر می‌رسد که ایکس‌باکس سری ایکس از رابط کاربری و داشبورد، شبیه‌به ایکس باکس وان استفاده خواهد کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، تام وارن، ادیتور ارشد سایت The Verge، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که ایکس‌باکس سری ایکس از طراحی و رابط کاربری مشابه‌به ایکس‌باکس وان استفاده می‌کند. در ادامه به این مورد اشاره کرده که تغییرات جزئی در رابط کاربری و طراحی آن شاهد خواهیم بود که با ویژگی‌های جدید Xbox Series X هم‌خوانی داشته باشد، اما کاربران منتظر تغییرات گسترده نباشند. 

همچنین به‌خاطر استفاده از SSD، سرعت داشبورد و عملکرد آن بهتر از قبل خواهد بود. این در حالی است که جز کوردون، نویسنده سایت Windows Centeral، در جواب به یکی از توییت‌های تام وارن اعلام کرده که طراحی رابط کاربری و داشبورد ایکس‌باکس سری ایکس به طراحی جدید فروشگاه ایکس‌باکس شباهت خواهد داشت. 

توییت تیم وارن از رابط کاربری ایکس باکس سری ایکس

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه طراحی را برای کنسول نسل نهمی خود درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ ایکس‌باکس سری ایکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده