نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

انتشار بازی Marvel’s Avengers چهار ماه تأخیر خورد

عرضه بازی Marvel's Avengers، اثر بعدی استودیوهای اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس، چهار ماه تأخیر خورد. این بازی در اواسط شهریور سال ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، توسعه‌دهنده بازی محبوب Tomb Raider، انتشار بازی Marvel’s Avengers را به‌مدت چهار ماه به‌تأخیر انداخت. قبل از این اتفاق بازی Marvel’s Avengers برای انتشار در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده بود، ولی این بازی با تأخیری چهارماهه در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ عرضه خواهد شد.

این مقدار تأخیر، بسیار قابل‌توجه است. باتوجه به این اتفاق زمان انتشار بازی Marvel’s Avengers از بازی Cyberpunk 2077 فاصله خواهد گرفت و ازسوی دیگر نیز به عرضه کنسول‌های نسل آینده نزدیک‌تر می‌شود. ولی این اتفاق چندان غافلگیرکننده نبوده است. در میان تمام بازی‌های بزرگی که سال گذشته میلادی معرفی شدند، بازی Marvel’s Avengers سخت‌ترین مسیر را طی کرده است. این بازی با معرفی در مراسم E3 2019 با استقبال مثبت و منفی زیادی روبه‌رو شد و به‌خاطر ترکیب عجیبی از ویژگی‌های تک‌نفره و آنلاین، باعث گیج شدن تماشاچیان شد. البته تفاوت‌های بین نمایش معرفی بازی و مراحل دموی آن، باعث شد تا انتظار بازیکنان برآورده نشده و نقدهای زیادی به بازی وارد شود.

گرچه، برخی از ضعف‌های بازی در طول ماه‌های اخیر رفع شده‌اند. معرفی کامالا خان به‌عنوان شخصیت اصلی بازی در اواسط مهر ماه باعث شد تا دید جدیدی نسبت به داستان بازی پیدا کنیم. کمی بعد از معرفی کامالا خان، تریلری منتشر شد که اطلاعات بیشتری از داستان را در اختیار بازیکنان قرار داد.

Kamala Khan / Marvel

شخصیت کامالا خان در بازی Marvel's Avengers

به‌نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس (Square Enix) نسبت‌به بازخوردهای دریافتی تصمیم گرفته است تاریخ انتشار بازی را چهار ماه به‌تأخیر بیاندازد تا برای توسعه و بهبود بازی زمان بیشتری داشته باشد. اسکات آموس و ران رازنبرگ، رؤسای کریستال داینامیکس، امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی در وب‌سایت این استودیو بابت این اتفاق عذرخواهی کردند. متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

همیشه آرزوی ما در کریستال داینامیکس ارائه بهترین تجربه بازی از دنیای Avengers بوده است. به‌همین دلیل برای رسیدن به این هدف، تصمیم دشواری گرفتیم تا انتشار بازی Marvel’s Avengers را تا تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به‌عقب بیاندازیم.

از آن‌جایی که ما نیز طرفداران خاص این دنیای ابرقهرمانی هستیم، کار روی کاراکترهای افسانه‌ای مارول برای ما افتخار و امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود و می‌دانیم که این ابرقهرمان‌ها برای ما و طرفداران واقعی این مجموعه در سرتاسر دنیا چه معنایی دارند. زمانی‌که تصمیم گرفتیم دیدگاه تازه از بازی Marvel’s Avengers را برای شما به‌ارمغان بیاوریم، متعهد شدیم تا بخش داستان‌محور جدیدی را به‌همراه بخش چندنفره جذاب برای شما ارائه کنیم تا بتوانیم در طول سال‌های آینده محتوای خوبی برای آن منتشر کنیم. در انتها نیز باید بگوییم که ما این زمان اضافی را روی بهبود و تنظیم بازی برای رسیدن به بالاترین استانداردهایی که طرفداران انتظارش را دارند، دست پیدا کنیم.

از تمام تیم‌هایی که در سرتاسر دنیا روی بازی Marvel’s Avengers کار می‌کنند و حمایت خود را به ما نشان می‌دهند، خالصانه سپاس‌گزار هستیم. ما از اشتیاق و بازخوردهای شما مطلع هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا نمایش‌های بیشتری را به شما نشان دهیم. بابت این تأخیر از شما عذرخواهی می‌کنیم و اطمینان داریم که این بازی، ارزش صبر کردن را دارد.

بازی Marvel's Avengers برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و استیدیا برنامه‌ریزی شده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده