نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 در رویداد ویژه رسانه IGN شرکت می‌کند

با حضور بازی سایبرپانک 2077 در رویداد Summer of Gaming event رسانه IGN احتمالا شاهد انتشار تریلر یا اطلاعاتی جدید از بازی خواهیم بود.

شیوع پرسرعت و دیوانه‌وار ویروس کرونا طی مدت اخیر، صنایع بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار داد که صنعت سرگرمی هم یکی از آن‌ها بود. طی مدت اخیر علاوه بر اینکه شاهد معلق شدن روند تولید فیلم‌ها و بازی‌های مختلفی بودیم، اکران و عرضه‌ی فیلم‌ها و بازی‌های بسیار زیادی مثل The Last of Us Part 2 نیز تاخیر خورد تا ببینیم این ویروس تا چه حدی توانسته انسان و صنایع او را به‌چالش بکشد. کنسل شدن رویدادهای مختلف گیم‌محور سال جاری مخصوصا رویداد E3، به این معنی نیست که هیچ شانسی برای دریافت اطلاعات جدید از ساخته‌های مورد انتظار امسال نخواهیم داشت. چرا که در جریان آخرین اخبار بازی، رسانه‌ی IGN به‌صورت رسمی مشخص کرد که در ماه جوئن (خرداد-تیر) قصد دارد تا رویدادی با نام Summer of Gaming event را برپا کند.

این رویداد ویژه و دیجیتالی که از طریق پلتفرم‌های استریمینگ در دسترس قرار خواهد گرفت، دقیقا در ماهی که هر سال شاهد برپایی E3 در آن بودیم، برگزار خواهد شد و کمپانی‌‌هایی مثل دیوالور دیجیتال، سگا، بندای نامکو، اسکوئرانیکس، THQ Nordic و گوگل هم در آن شرکت خواهند کرد. امروز تایید شد که بازی شدیدا مورد انتظار سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در این رویداد حضور خواهد داشت که به احتمال زیاد، شاهد انتشار اطلاعات و نمایش‌هایی جدید از آن خواهیم بود. سی دی پراجکت رد پیش‌تر و در زمان مارکتینگ The Witcher 3 هم طی رویدادهای مختلف و این‌چنینی، به‌نمایش گیم‌پلی بازی می‌پرداخت و انتشار ویدیوهایی جدید از گیم‌پلی سایبرپانک ۲۰۷۷ در رویداد Summer of Gaming event اصلا دور از انتظار نیست. سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و گوگل‌ استیدیا می‌شود. فرآیند تولید این بازی مثل دیگر بازی‌هایی که این روزها در دست ساخت هستند، از راه دور و در خانه‌ی اعضای سی‌دی پراجکت طی می‌شود و به‌نظر می‌رسد که تولید بازی طبق برنامه درحال پیشرفت است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده