// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته اول خرداد 1399 برای اندروید

در اولین هفته از خرداد ماه ۱۳۹۹، برای مشتری‌های خود آشپزی کنید، وارد مسابقات گلادیاتوری شوید و در نقش یک تیم پزشکی قاتل قرار گیرید!

با پایان اولین هفته از خرداد ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Story of a Gladiator را داشتیم که در جریان آن باید در نقش مردی قرار گیرید که خانواده‌اش توسط رومی‌ها کشته شده‌اند و حالا او قصد دارد تا انتقام آن‌ها را بگیرد. همچنین بازی شبیه‌ساز Bio Inc. Nemesis - Plague Doc را داشتیم که در آن باید به یک تیم پزشکی شرور کمک کنید تا مریضان خود را به کام مرگ بکشانند!

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

SpongeBob: Krusty Cook-Off

اولین بازی این هفته را به یک بازی آشپزی کژوال از استودیو Tilting Point اختصاص داده‌ایم که در جریان آن بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت‌های انیمیشن محبوب باب اسفنجی قرار گیرند. در داستان بازی آقای خرچنگ قصد دارد برای کسب درآمد بیشتر یک فست‌فود افتتاح کند و از همین‌رو باب اسفنجی را مسئول آشپزی آن‌جا می‌کند. SpongeBob Krusty Cook-Off در نگاه اول ممکن است مناسب افراد کم‌ سن‌وسال به‌نظر برسد، اما با وارد شدن به آن و تجربه بازی متوجه می‌شوید با بازی نسبتا دشواری روبه‌رو هستید. با پیش‌روی در بازی مشتریان زیادی به سمت شما سرازیر می‌شوند و شما باید به نیاز تمامی آن‌ها رسیدگی کنید. طبیعی است که اگر روند تحویل سفارش طولانی شود، مشتری ناراضی می‌شود و درنهایت رستوران شما را ترک می‌کند.

سازندگان سعی کرده‌اند که آیتم‌های پخت‌وپز بازی را تا حد امکان متنوع کنند. به‌نحوی که در مراحل ابتدایی غذاهای ساده همانند پنکیک و در مراحل بالاتر باید برای مشتریان ساندویچ همبرگر آماده کنید. فضای شما برای پخت‌وپز محدود است و در نتیجه باید باید برای نحوه تهیه سفارش برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید این بازی را با شخصیت‌های دیگری علاوه‌بر باب اسفنجی نیز تجربه کنید. همچنین لازم به‌ذکر است که SpongeBob: Krusty Cook-Off از قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند با سکه‌هایی که در هر مرحله جمع‌آوری می‌کنند، کاراکترها و محیط رستوران را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنند. SpongeBob: Krusty Cook-Off با ارائه گرافیک کارتونی و جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و لحظات مفرحی را برای‌تان رقم بزند.

دانلود بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off

Story of a Gladiator

Story of a Gladiator

بازی بعدی یک اثر داستان‌محور آرکید از استودیو Brain Seal Ltd است که تجربه‌ای کوتاه و در عین حال لذت‌بخش را دراختیار مخاطب قرار می‌دهد. داستان بازی Story of a Gladiator درباره زندگی مردی است که خانواده و نزدیکانش توسط سربازان رومی کشته‌ شده‌اند و حالا او برای انتقام گرفتن وارد مسابقات گلادیاتوری می‌شود. بازی در مجموع دارای سه فصل مجزا است که در هرکدام دشمنان متفاوتی پیش‌روی شما قرار می‌گیرند. در فصل اول شما با گلادیاتورهای یونانی روبه‌رو می‌شوید، در فصل دوم دشمنانی نظیر گلادیاتورهای آفریقایی را درکنار حیوانات درنده پیش‌روی خود دارد و در فصل آخر هم باید انتقام خانواده خود را از رومی‌ها بگیرید.

همان‌طور که گفته شد تنوع دشمنان در بازی بسیار بالا است و درکنار آن شما شاهد تله‌های مختلفی در میدان نبرد هستید که بازی را برای‌تان بسیار چالش‌برانگیز می‌کند. شما با پیش‌روی در بازی به قدرت‌ها و مهارت‌های مختلفی دست پیدا می‌کنید که هرکدام به‌نحوی می‌توانند به مبارزات شما کمک کنند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از یک قدرت مخصوص دشمنان خود را سردرگم کنید و در مواقعی هم جان خود را نجات دهید. صداگذاری‌های باکیفیت بازی Story of a Gladiator درکنار گرافیک بصری جذاب آن باعث شده‌اند تا این بازی تجربه‌ای مناسب و سرگرم‌کننده را در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها قرار دهد. Story of a Gladiator را می‌توانید با برچسب قیمت ۲.۹۹ دلاری از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Story of a Gladiator

Super Oscar

Super Oscar

Super Oscar یک اثر پلتفرمر جذاب از استودیو Chorrus Games است که با الهام از مجموعه سوپر ماریو سعی کرده است تا تجربه‌ای نوستالژیک و درعین حال چالش‌برانگیز را ارائه دهد. در این بازی شما کنترل شخصیتی به‌نام اسکار را به‌عهده دارید که باید از موانع پیش‌رو عبور کند و خود را مقصد برساند. سیستم کنترلی بازی بدین صورت است که در سمت چپ صفحه‌نمایش دو دکمه مجازی برای حرکت به دو جهت اصلی قرار داده شده است. همچنین شما در سمت راست هم دو دکمه برای پرش و شلیک گلوله را دراختیار دارید که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید از موانع عبور کرده و دشمنان را نابود کنید. 

تنوع دشمنان بسیار بالا است و به‌گفته سازندگان، بازیکنان باید با ۵۰ نوع دشمن با حمله‌های مختلف دست‌وپنجه نرم کنند. داستان بازی در ۶ جهان مختلف رخ می‌دهد که هرکدام مراحل و محیط متفاوتی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. علاوه‌بر اسکار، شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی بازی را با سه شخصیت دیگر تجربه کنید. در طول مراحل باید بسیار حواس خود را جمع کنید، چرا که اگر پرش اشتباهی را انجام دهید، باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید یا با برخورد با دشمنان هم قابلیت شلیک گلوله را از دست می‌دهید. Super Oscar یک بازی رایگان است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان سبک پلتفرمر و ماجراجویی باشد.

دانلود بازی Super Oscar

Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

Bio Inc. Nemesis - Plague Doc یک بازی شبیه‌ساز جذاب از استودیو DryGin Studios است که در جریان آن بازیکنان باید در نقش یک تیم پزشکی قاتل قرار گیرند! در این بازی برخلاف آثار دیگر خبری از نجات بشریت و حفظ جان بیماران نیست و این‌بار بازیکنان باید با کنترل کادر پزشکی یک بیمارستان تلاش کنند تا عادت‌های ناسالم را بین مردم رواج دهند و مریضان بخت‌برگشته را به کام مرگ بکشانند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که باید با استفاده از کارت‌های مختلف و انتخاب به‌موقع آن‌ها، وضعیت بیماران خود را وخیم‌تر کنید و مانع کار پزشکان درست‌کار شوید.

با پیش‌روی در بازی شما امتیاز بالاتری دریافت می‌کنید که می‌توانید به واسطه آن صدمات بیشتری به بیمارها وارد آورید. گرافیک بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc از کیفیت مناسبی برخوردار است و از جزئیات دقیقی در زمینه پزشکی بهره می‌برد. با وجود تصاویر واقع گرایانه، Bio Inc. Nemesis حالت بازی گونه‌ی خود را از دست نداده و همچنان به خوبی هیجان یک رقابت سریع را به بازیکنان منتقل می‌کند. تنها به یاد داشته باشید که برای تجربه این بازی باید به‌صورت دائم به اینترنت متصل باشید. پس اگر می‌خواهید یک بازی شبیه‌سازی و استراتژی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بازی رایگان Bio Inc. Nemesis - Plague Doc می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

Beyond This Side

Beyond This Side

برای معرفی آخرین بازی هفته هم به سراغ یک اثر ماجراجویی سرگرم‌کننده از استودیو Crescent Moon Games رفته‌ایم که به‌تازگی در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش مردی به‌نام سم قرار می‌گیرید که به‌دنبال همسر گمشده خود می‌گردد. ازاین‌رو او باید با افراد متعددی صحبت کند و با کسب اطلاعات راه خود را پیش ببرد. از همان ابتدا شما متوجه می‌شوید که پلیس اطلاعات چندانی از همسر گمشده ندارد و این شما هستید که باید با پیدا کردن سرنخ‌های متعدد، برای یافتن او تلاش کنید. 

گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و سیستم کنترلی آن به‌خوبی برای گوشی‌های هوشمند بهینه شده است. در طول مراحل شما با معماهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هرکدام می‌توانند به‌نحوی سرگرم‌تان کنند. به‌عنوان مثال در قسمتی از بازی باید با کنار هم چیدن قطعات مختلف یک پازل، مشکل برق منطقه را حل کنید. طراحی شخصیت‌ها و محیط‌های بازی به‌خوبی انجام شده است و از سویی دیگر به‌واسطه موسیقی خود تجربه‌ای لذت‌بخش را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در مجموع Beyond This Side یک بازی داستان‌ و دیالوگ‌محور است که می‌تواند با قیمت ۲.۹۹ دلاری خود ساعت‌ها مخاطبان را سرگرم کند.

دانلود بازی Beyond This Side

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده