نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Story of a Gladiator؛ داستان یک گلادیاتور

بازی موبایل Story of a Gladiator با ارائه‌ی داستانی زیبا در سبک آرکید، تجربه‌ای هرچند کوتاه اما خلاقانه به مخاطب خود ارائه می‌کند، با معرفی بازی Story of a Gladiator همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Story of a Gladiator داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که خانواده‌ و نزدیکانش به دست سربازان رومی سلاخی شده‌اند، اما خودش زنده می‌ماند و تصمیم می‌گیرد که برای گرفتن انتقام وارد مسابقات گلادیاتوری شود. بازی در سه فصل خلاصه می‌شود، فصل اول Greek نام دارد که باید در این فصل گلادیاتورهای یونانی را نابود کنید و همچنین در نهایت باید با قهرمان یا به عبارتی دیگر با باس فصل مبارزه کنید. نام فصل دوم Afrikan است. در این سیزن شما علاوه بر مبارزه با گلادیاتور‌های آفریقایی باید با حیوانات درنده‌ای مثل شیر و ببر نیز مبارزه کنید.

بازی ده‌ها مدل مختلف از حیوانات را در مراحل جای داده است که با تغییر در فصل‌ها میدان‌های نبرد هم کاملا تغیر می‌کند. نام فصل سوم که به نوعی هدف کاراکتر ما نیز است، Roman نام دارد. شما با به راه انداختن حمام خون در آرنا باید انتقام قتل و عام خانواده و دوستانتان را از رومی‌ها بگیرید. بازی با قرار دادن تله‌هایی در بخش‌های مختلفی از میدان نبرد، حرکت بازیکن را محدود می‌کند که به لطف تعداد و تنوع بالای دشمنان، زنده بیرون آمدن از آرنا کار بسیار طاقت فرسایی می‌شود. بازی موبایل Story of a Gladiator با قرار دادن ویژگی‌هایی مانند کمک گرفتن از قدرت‌های اساطیری و یاد گرفتن مهارت‌های جدید، روند بازی را لذت بخش کرده است.

قبل از هر مبارزه، شما می‌توانید با دعا و روشن کردن آتش برای خدایان JUPITER و دیگر اساطیر، در هنگام نبرد از قدرت‌های آن‌ها کمک بگیرید. یکی از این قدرت‌ها، گیج کردن گلادیاتور‌های دشمن برای لحظاتی است که در بعضی از مراحل بسیار تاثیر‌گذار و نجات بخش خواهد بود. گاهی مردم و تماشاچیان برای کمک به شما سکه و یا غذا پرتاب می‌کنند و حتی گاهی با زدن سنگ به سر گلادیاتور‌های دشمن باعث می‌شوند که شما به راحتی دشمنان خود را نابود کنید.

بازی story of a gladiator

برای اساطیر روم دعا کنید تا شما را در نبرد‌ها یاری کنند

بازی اندروید و آیفون Story of a Gladiator ساخته‌ی استودیوی Brain Seal Ltd، با کار روی بعضی جزئیات تلاش می‌کند که حس و حال یک میدان نبرد گلادیاتوری را به طور کامل به شما القاء کند. افکت‌های صوتی مانند صدای تماشاچیان، برخورد شمشیر با سپر و قطع کردن سر دشمنان در کنار گرافیک خوب بازی، همه باعث شکل گیری یک بازی جذاب هرچند کوتاه در سبک آرکید شده است. بازی موبایل Story of a Gladiator با قرار دادن سیستم مهارت‌ها دست بازیکن را برای اجرایی کردن برنامه‌های خود  تا حدی باز می‌گذارد. بعد از هربار ارتقاء به سطح بالاتر قادر خواهید بود که یک مهارت را به گلادیاتور خود آموزش دهید یا یکی از مهارت‌های قبلی خود را ارتقا داده و در میدان نبرد از آن استفاده کنید.

بازی story of a gladiator

استودیوی Brain Seal Ltd با ایجاد تنوع در سلاح‌ها و افکت‌های صوتی خوب و همچنین با الهام گرفتن از بازی‌هایی مانند Streets of Rage توانسته است بازی موفقی در سبک آرکید عرضه کند. هرچند بازی از مشکلاتی مانند کوتاه بودن بازی و نداشتن تنوع در زمینه‌ی باس‌ها رنج می‌برد. بازی اندروید و آیفون Story of a Gladiator هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ استور و پلی استور به فروش می‌رسد و همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی Story of a gladiator نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Story of a Gladiator

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده