نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

اولین ویدیو از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

شبکه ABC و مارول ویدیو کوتاهی از قسمت اول فصل هفتم سریال Agents of SHIELD منتشر کرده‌اند که در آن به دهه ۳۰ میلادی سفر می‌کنیم.

مدتی پیش بود که تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) منتشر شد و با اینکه بیشتر تصاویر آن در تریلر اول آن نیز دیده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز بود. کمتر از یک هفته دیگر پخش فصل هفتم و پایانی این سریال از دنیای مارول آغاز خواهد شد و به همین منظور شبکه ABC ویدیویی از قسمت اول فصل هفتم سریال ماموران شیلد منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد سفر به دهه ۳۰ میلادی هستیم که اعضای شیلد که شامل نسخه LMD ایجنت کولسن با بازی کلارک گرگ، دیزی جانسون (کوئیک) با بازی کلویی بنت، دیک شاو با بازی جف وارد و آلفونسو مکنزی با بازی هنری سیمونز، می‌شوند، در این ویدیو حضور دارند. در طول ویدیو اعضای گروه در حال صحبت در مورد دهه ۳۰ میلادی و هدفی که برای آن به این دوره آمده‌اند و همچنین تاثیر سفر در زمان هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فصل پایانی سریال Agents of SHIELD، کولسن و ماموران شیلد به گذشته می‌روند و به نیویورک سال ۱۹۳۱ سفر کرده‌اند. باتوجه‌به اینکه زفر هر لحظه آماده پرش در زمان است، اعضای تیم با عجله باید متوجه شوند که چه اتفاقی رخ داده است. اگر آن‌ها شکست بخورند، به معنای فاجعه برای گذشته، حال و آینده خواهد بود. مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی، جف وارد، انور جوکای، دارن بارنت و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین شما در ادامه می‌توانید تصویر شخصیت‌های اصلی فصل پایانی این سریال را مشاهده کنید:

پخش فصل پایانی سریال Agents of SHIELD که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است از روز چهارشنبه، ۲۷ می امسال (۷ خرداد) آغاز شود. وظیفه ساخت فصل هفتم سریال ماموران شیلد نیز مانند ۶ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده