نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

شبکه ABC سرانجام تریلر جدیدی از فصل هفتم و پایانی سریال Agents of SHIELD منتشر کرده که حاوی تصاویری از اتفاقات آن است.

شهریور سال گذشته و در جریان نمایشگاه D23 بود که شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر فصل هفتم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل پایانی این سریال از دنیای مارول منتشر شده است. بخشی از این تریلر در واقع همان تریلری است که در شهریور سال گذشته منتشر شده بود و در واقع از اواخر تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فصل پایانی سریال Agents of SHIELD هستیم که در آن به دهه ۳۰ میلادی سفر می‌کنیم. حال ماموران شیلد در دهه ۳۰ میلادی به دنبال راهی برای شکست نژاد کرونیکام هستند که آن‌ها نیز به گذشته سفر کرده‌اند. در طول تریلر شاهد نمایش اتفاقات متعددی هستیم که سوالات بیشتری را برای طرفداران نیز ایجاد می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول و ABC پوستر جدیدی از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD را منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی و اعضای شیلد هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل هفتم سریال Agents of SHIELD

پخش فصل پایانی سریال Agents of SHIELD که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است از روز چهارشنبه، ۲۷ می ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۱۳۹۹) آغاز شود. مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در فصل هفتم این سریال قرار است شاهد بازگشت  انور جوکای در نقش دنیل سوسا نیز باشیم که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در سریال Agent Carter (ایجنت کارتر) بودیم. پیش از این شایعه حضور پگی کارتر در فصل هفتم سریال ماموران شیلد نیز منتشر شده بود. وظیفه ساخت فصل پایانی سریال ماموران شیلد نیز مانند ۶ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده