نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

زمان شروع پخش فصل پایانی سریال Agents of SHIELD اعلام شد

مارول با انتشار پوستری تاریخ انتشار فصل هفتم و پایانی سریال Agents of SHIELD را تایید و اعلام کرد.

شهریور سال گذشته و در جریان نمایشگاه D23 بود که شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر فصل هفتم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل پایانی این سریال از دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. شبکه ABC و مارول با انتشار پوستری اعلام کردند که پخش فصل پایانی سریال Agents of SHIELD قرار است از روز چهارشنبه، ۲۷ می ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۱۳۹۹) آغاز شود. اطلاعات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده و تنها می‌دانیم که فصل هفتم سریال ماموران شیلد در ۱۳ قسمت تولید شده است و شما در ادامه می‌توانید پوستر فصل پایانی این سریال را مشاهده کنید که تنها لوگوی شیلد در فصل جدید سریال آن مشخص است:

پوستر فصل هفتم سریال Agents of SHIELD

همچنین EW تصویر جدیدی از فصل پایانی سریال Agents of SHIELD را منتشر کرده که این تصویر در واقع از حضور انور جوکای برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش دنیل سوسا خبر می‌دهد که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در سریال Agent Carter (ایجنت کارتر) بودیم. پیش از این شایعه حضور پگی کارتر در فصل هفتم سریال ماموران شیلد منتشر شده بود که با توجه به حضور جوکای، اکنون درست بودن این شایعه ممکن است افزایش پیدا کرده باشد، اما سازندگان سریا هنوزل این شایعه را تکذیب یا تایید نکردند. شما در ادامه می‌توانید تصویر حضور دنیل سوسا در فصل پایانی سریال Agents of SHIELD را مشاهده کنید:

فصل هفتم سریال Agents of SHIELD

مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت فصل پایانی سریال ماموران شیلد نیز مانند ۶ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است. اتفاقات فصل پایانی سریال Agents of SHIELD قرار است در دهه ۳۰ میلادی جریان داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده