// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Mortal Kombat 11: Aftermath با محوریت کاراکتر فوجین منتشر شد

استودیو ندررلم به‌تازگی تریلر جدیدی را از بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرده که در جریان آن شاهد کاراکتر فوجین هستیم. 

مدتی پیش بود که استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر Mortal Kombat 11، بسته الحاقی داستانی Aftermath را معرفی کرد. در جریان این بسته الحاقی، شاهد بازگشت کاراکترهایی نظیر فوجین و شیوا به جهان مورتال کامبت بودیم. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم به‌تازگی تریلر جدیدی را از Mortal Kombat 11: Aftermath منتشر کرده است. این تریلر سینمایی با محوریت کاراکتر فوجین در دسترس قرار گرفته و بخشی از داستان و گیم‌پلی او در مورتال کامبت 11 را به‌نمایش می‌گذارد. فوجین برادر ریدن است و برخلاف برادرش که از آذرخش استفاده می‌کند، فوجین مهارت خاصی در استفاده از عنصر باد دارد. ازاین‌رو از او در طول داستان با لقب خدای باد یاد می‌شود.

کومبوها و ضربات فوجین هم با عنصر باد ترکیب شده‌اند و کاربر می‌تواند کومبوهای متنوع و مختلفی را روی حریف خود پیاده کند. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی منتشر شده از کاراکتر فوجین در بسته الحاقی افترمث بازی Mortal Kombat 11 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی Aftermath در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده