// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 فیتالیتی‌های کاراکترهای جدید را نشان می‌دهد

استودیو ندررلم به‌تازگی تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 را منتشر کرده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی و فیتالیتی‌های شخصیت‌های جدید داستانی هستیم. 

چندی پیش بود که استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده و ناشر Mortal Kombat 11، با انتشار یک تریلر سینمایی، بسته الحاقی داستانی Aftermath را معرفی کرد. حال با گذشت تقریبا یک هفته از معرفی این بسته الحاقی داستانی، شاهد تریلر گیم‌پلی شخصیت‌های شیوا، فوجین و پلیس آهنی هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Aftermath بازی مورتال کامبت 11 را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد دیالوگ‌های داستانی کاراکترها در شروع هر مسابقه با یکدیگر هستیم. شیوا کاراکتری است که می‌تواند می‌تواند در نزدیک حریف خود خطرناک ظاهر شود و کومبوهایی با آسیب‌رسانی بالا را وارد کند. این در حالی است که فوجین، یک مبارز سرعتی به‌حساب می‌آید که کومبوهای او با عنصر باد ترکیب شده است. 

سومین کاراکتری که در تریلر گیم‌پلی افترمث شاهد کومبوها و نحوه مبارزه او هستیم، پلیس آهنی است. پلس آهنی به‌واسطه‌ی سلاح‌هایی مثل کلت و تک‌تیرانداز می‌تواند به شما آسیب وارد کند و همچنین موشک‌های مختلفی را به سمت شما پرتاب می‌کند. در ادامه این تریلر فیتالیتی‌های هر کاراکتر درکنار فیتالیتی‌هایی که به‌واسطه‌ی بعضی از محیط‌های بازی می‌توانید اعمال کنید، به‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

بسته الحاقی افترمث در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. همچنین درکنار این بسته الحاقی، یک آپدیت هم به بازی اضافه می‌شود که در جریان آن شاهد اضافه شدن Stage Fatalities، ویژگی Friendships (نوع جدیدی از فیتالیتی در بازی) و همچنین محیط‌های مسابقه‌ای تازه‌ای هستیم. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده