// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار نهایی بازی انحصاری Marvel's Iron Man VR اعلام شد

شرکت سونی اعلام کرد که بازی انحصاری Marvel’s Iron Man VR پس از The Last of Us Part II و پیش از Ghost of Tsushima در سومین روز از ماه ژوئیه سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی آیرون من VR مشخص شده است. بازی Marvel’s Iron Man VR قرار است در تاریخ جمعه، ۱۳ تیر ۱۳۹۹ (۳ جولای ۲۰۲۰) منتشر شود که تاریخ عرضه آن در واقع پس از بازی The Last of Us Part II در تاریخ جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ و پیش از بازی Ghost of Tsushima در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ خواهد بود که هر سه بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شوند و می‌توان انتظار داشت که در روز به بازار آمدنِ پلی ‌استیشن 5 هم نسخه‌های بهترشده‌ی خود را روی آن کنسول تقدیم گیمرها کنند.

در حقیقت PS Studios می‌خواهد طی ۲۸ روز و با فواصل دو هفته‌ای سه بازی انحصاری را به بازار بفرستد که هرکدام برای دسته‌ای از گیمرها مورد انتظار هستند؛ البته در این بین بازی Iron Man VR که بازیکن را در نقش تونی استارک/آیرون من قرار می‌دهد تنها اثری است که برای اجرا به هدست واقعیت ‌مجازی PlayStation VR احتیاج دارد. پس اگر برای تجربه‌ی مرد آهنی بودن در دنیای بازی ساخته‌شده توسط استودیو Camouflaj هیجان‌زده هستید، اکنون می‌دانید که تقریبا ۵۰ روز تا تاریخ انتشار رسمی اثر فاصله داریم.

بازی Marvel

سونی به‌زودی یک قسمت جدید از State of Play را تحویل بازیکن‌ها می‌دهد که درکنار پخش تریلری مفصل از بازی جدید استودیو ساکرپانچ، شاید فرصت تماشای نمایش‌هایی تازه از Iron Man VR و TLoU Part II را در اختیار ما بگذارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده